Windows 8.1 slurpt HD leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ik heb een SSD van 250 en had nog ieds over van 130 over en plots deze morgen heb ik maar 60 GB meer over iemand een verklaring ik heb al zitten zoeken naar multimedia maar vind niets mss iets anders of mss jullie ervaring mee ?
 
heb je toevallig de optie bestandsgeschiedenis ..aan staan !
om na te gaan of deze dan ook aanstaat ...doe je het volgende.
open de charm bar en klik op instellingen > klik verder op Pc-instellingen
in pc-instellingen klik je dan weer verder op " bijwerken en herstellen" .
in het scherm bijwerken en herstellen klik je op bestandsgeschiedenis
*deze zou uit moeten staan
*staat deze aan maakt deze contineu backup's aan ..echter zijn dit geen volwaardige backup's (dit is geen image van je systeem !)

Ashampoo_Snap_2014.04.10_19h17m17s_014_Pc-instellingen.jpg
 
nope geen malware maar zal toch nog eens ne scan doen :)
bestandsgeschiedenis staat ook uit . wat ik ook heb nu na de update van windows 8.1.1 update van 08/07/14 moet die ervan gooien want start moeilijk op :-(
 
open de C eens en kijk dan eens naar elke map appart met de datum van de dag wanneer jij dus deze update gedaan heb ..
je zou minstens de grootte van elk van deze map moeten controlleren en desnoods noteren .
dit om een vergelijk te kunnen doen !
 
nope geen malware maar zal toch nog eens ne scan doen :)

Het is aangewezen dat je ook de logjes post zoals aangeven.

Met problemen op een forum terecht kunnen is leuk, tips mogen lezen naar aanleiding van je openingspost is nog leuker ... nadien de moeite doen om feedback te geven is leuk voor de mensen die die tips hebben gegeven: neem dan ook onder andere hier en hier eens een kijkje ? ... ;)
 
Lana ik kan er niet in in configuratie is lichtgrijs en als ik systeembeveiliging op klik krijg ik foutmelding ,

Zal clean instal doen dan zal het wel werken . mag slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan