Windows 8 + autodesk 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb een officiele versie Autodesk 2012 deze werkt perfect met het windows 7 besturingssysteem

ik heb een officiele versie van Windows 8 op een desktop Pc geinstalleerd ik wil de versie Autodesk 2012 installeren en dat gaat niet meer
Weet iemand een oplossing hiervoor ?
 
Lees dit eens : Autocad 2012 Problem with windows 8 consumer - Autodesk Discussion Groups

Hi,

I was getting the same error with my AutoCAD Mechanical 2012 x64 on Windows 8 Consumer Preview x64. The solution is:

1. open Notepad as Administrator (important!)
2. open the file: "C:\Program Files\Autodesk\AutoCAD 2012\acad.exe.config" (you will have to select "All files" from the open dialog box to see that file)
3. in the 3rd line - "<startup useLegacyV2RuntimeActivationPolicy="true">" change "true" to "false". leave everything else as it is.
4. save the file.
5. Start AutoCAD 2012.

NOTE: the above steps helped me for AutoCAD Mechanical 2012. if this doesn't help or if some other error occurs then just revert that "false" to "true".
 
in een andere forum word vermeld dat deze software vermits een aanpassing te doen in de installatie map op je C deze zou kunnen draaien op de win8 maar deze software word in feite niet ondersteund in de win8

wil jij het wagen is dit uitsluitend op je eigen verantwoordelijkheid ....pctuts kan daar niet voor verantwoordelijk gesteld worden ....laat ons hier over duidelijk zijn .

wat dien je aan te passen ...
dit is een vertaling aangemaakt met google vertaling.

1. Open Notepad als Administrator (belangrijk!)
2. open het bestand: "C: \ Program Files \ Autodesk \ AutoCAD 2012 \ acad.exe.config" (je zal "Alle bestanden" dienen te openen om dat bestand te zien)
3. in de 3e regel - "<startup useLegacyV2RuntimeActivationPolicy="true">" verander je " true " naar " false ". laat voor de rest alles zoals het is.
4. sla het bestand op.
5.start nu autodesk op ....opmerking : indien je vaststeld dat er een andere fout optreed verander je " false " weer naar " true "

bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan