windows 8 upgrate

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ben van plan om windows 8 aanteschaffen maar is de win8 upgrate het zelfde als de volledige versie
 
neen dat is niet het zelfde ...
indien je een upgrade cd ga gebruiken dient er dus een legale versie van eender welke windows geinstalleerd te zijn .
deze kun je digitaal online aankopen voor 30€
wil je de cd daarvan ook ontvangen betaal je 60€

een volledige versie kost je voor de windows8 100€ en voor de windows8 pro 150€
 
ik adviseer je om eerst de upgrade advisor te gebruiken om na te gaan welke windows8 versie geschikt is voor u ..
toen ik deze advisor gebruikte werd me aanbevolen om de windows8 pro te gebruiken ....dus ja er zit verschil in de windows8 en de windows 8 pro
tevens deelt de upgrade advisor je ook mee welke programma's er nadien nog van de huidige programma's kunnen gebruikt worden ...
bij mezelf had ik er 7 die nadien niet meer konden worden gebruikt al de overigen dus wel ...

persoonlijk kies ik voor een verse installatie .....
kies je voor een upgrade en je dient ooit een herinstallatie te doen , dien je eerst de oudere versie terug te installeren om dan de upgrade disk te kunnen gebruiken ...
anderzijds indien je voor de upgrade ga , dan maak je best ook zo snel mogelijk nadat de upgrade voltooid is en voorzien van de nodige programma's een bootable image aan ...
en in geval van nood gebruik je deze dan !
een bootable image kan aangemaakt worden met de acronis true image 2013 !
 
ik heb van de week de cd van win 8 pro gekocht wel de upgrade versie 59.99€ en een upgrade gedaan en alles verliep zonder problemen.
ook wou ik deze effe testen op mijn test pc en een verse installatie geprobeerd en dat lukte mij ook (waar ik nu momenteel met bezig ben)
ik moet er wel bij vertellen ik kan deze wel maar 30 dagen gebruiken omwille van de serienummer al in gebruik is maar dat lijkt mij niet meer dan normaal
mijn bedoeling was om te kijken of ik deze ook op een normale manier kon installeren en dat ging ook dus dat weten wij dan ook weer.
en pluis wat dat media center betreft vind ik het wel jammer dat ge daarvoor moet bijbetalen aangezien dat het er bij de vorige versies van win altijd gewoon bij zat
 
wel ik ben best tevreden met het gratis verkregen Media Center Pack , ook de installatie/activatie procedure word je uitgelegd...
zowel op de site waar je het media center kunt op halen als in de mail die je toegezonden word ....waar dan ook de key vermeld word.
tevens werd de te gebruiken key je binnen de 24 uren toe gestuurd per mail.

dus dit W.M.C. heb ik gratis verkregen nadat ik deze aangevraagd had toen ik de digitale upgrade aankochte van de Windows8 pro x64 nl
alleen heb ik deze amper in gebruik omdat ik eerder de films bekijkt via de vlc player...
met het Media Center kun je films op demand bekijken ( deze bestel je dus online en huur je dan )

ik heb dus een upgrade key windows8 pro aan gekocht ( 30€ ) maar heb nooit de upgrade zelf gebruikt ...
integendeel de upgrade key werd gebruikt voor een verse installatie ( je moet dus over de installatie dvd window8 pro beschikken.)
 
Laatst bewerkt:
ik heb dus een upgrade key windows8 pro aan gekocht ( 30€ ) maar heb nooit de upgrade zelf gebruikt ...
integendeel de upgrade key werd gebruikt voor een verse installatie ( je moet dus over de installatie dvd window8 pro beschikken.)

Dat is goed om te weten... Thx

Net men key nog besteld voor 30€... op de valreep.
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik ook de win8 pro en ben er tevreden over kostprijs zoals hier bovenaan al vermeld 59,95 euro het voordeel van deze is dat er 2 cd-roms inzitten voor x32 bit en een van 64 bit
te gebruiken met de dezelfde bijgeleverde key.ook heb nog een liggen van win8 win32 dutch 1pk dsp oel dvd kostprijs 105 euro deze is nog niet gebruikt dus persoonlijk weet ik niet wat de beste is van een van de twee.maar hou me aan win8 pro
Media Center Pack key heb ik nog niet ontvangen deze zou 72 uren duren maar daar zit ik allang over dus zal het eens terug opnieuw moeten aanvragen?
tenminste als ze ze nog gratis wegschenken.
in ieder geval@ dendanny veel succes met je nieuwe aanwinst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan