windows activeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
verleden week vrijdag heb ik windows7 home premium op een laptop geinstalleerd namelijk op een hp compaq van x64 bit en 3gb waarvan 2,75 gb vry met een harde schyf van 250gb. vandaag vroeg windows om mijn key sleutel te activeren wat ik dan ook deed. maar windows kan niet worden geactiveerd iets met een server ofzo iets?kreeg ik als tegenbericht. hoe kryg ik die melding weg? want zou te zien kan ik nog altyd op mijn pc en kan ik op internet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows XP telefonisch activeren
Laat weten dat je nieuwe hardware hebt.
Ga als volgt te werk om contact op te nemen met een medewerker van de klantenservice van Microsoft om Windows telefonisch te activeren:

1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Windows activeren.

of klik op het pictogram Windows activeren in het systeemvak.
2. Klik op Ja, ik wil Windows telefonisch via een servicemedewerker activeren
3. Klik op de privacyverklaring van Windows productactivering, klik op Vorige en klik vervolgens op Volgende.
4. Voer de stappen uit in het dialoogvenster Windows telefonisch activeren en klik op Volgende.

Opmerking Het nummer wordt nu weergegeven en is afhankelijk van de locatie die u selecteert.
5. Klik op OK wanneer de activering is voltooid en het volgende bericht wordt weergegeven:
Uw exemplaar van Windows is nu geactiveerd.
 
er staat windows7 op nu dus het geen jij meld start enzo dat vind ik hier niet heb windows7 upgrader advisor gedownload die zegt dat alles werkt maar dat ik een aangepaste besturingsysteem moet hebben van win7
 
gaat niet kom in mijn bib computer enzo terecht. maar iets anders kryg ik die melding niet weg? want tenslotte kan ik mijn pc toch gebruiken zoals nu?
 
Ga eens in start rechtsklikken op " deze computer " en vrag eigenschappen op.
Daar kan je zien of windows geactiveerd is, en onderaan rechts moet het genuine logo staan.
 
hoe kan je dat zien bij xp dat je pc geactiveerd is? graag info
 
nog een vraagje als je windows7 niet geactiveerd word kan je dan nog je pc gebruiken?
 
Na de evaluatieperiode niet meer neen.
Als onderaan staat hoeveel dagen je nog hebt is windows niet geactiveerd.
Dit is wat er moet staan (zie bijlage).
Gewoon naar start, op deze computer klikken met de RECHTER muisknop en naar eigenschappen gaan, daarop klikken met LINKS.
 

Bijlagen

  • actief.jpg
    actief.jpg
    33.9 KB · Weergaven: 90
dit mag worden afgesloten heb het telefonisch kunnen laten activeren bedankt iedereen groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan