Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows foutmelding
Wie kan mij aub helpen met het volgende : Ik weet ik laat niet vaak van mij horen
maar nu heb ik jullie echt nodig en hoop dat iemand mij kan helpen
Windows

Probleem: Videohardwarefout
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
WD-20140817-1423-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows
Probleem: Onverwacht afgesloten
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
082314-21387-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Lieve groetjes xxx Melina
 

Bijlagen

  • vandaag.txt
    867 bytes · Weergaven: 138
Gelieve hier eens het volgende bestand te posten:
C:\Windows\Minidump\082214-18127-01.dmp

Indien er meerdere dmp bestanden terug te vinden zijn, mag je die allemaal posten.
Met de meegedeelde gegevens kunnen we echter niet zien wat de oorzaak van de BSOD is.
 
Hey Ddragon blijkbaar is dat mapje leeg ;
ben je hier iets mee ik had dit opgeslagen
Windows is onverwacht gesloten en vervolgens herstel


Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA800B7634E0
BCP2: FFFFF88004CC49D8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\082214-18127-01.dmp
C:\Users\gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-96876-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
Object moved

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
---------------------------
dank u xxxx
 
Nee, met die informatie ben ik zeer weinig.
Volgens die log is dit de minidump: C:\Windows\Minidump\082214-18127-01.dmp

Dus als die map leeg is (? wat me wel verbaasd), kan ik helaas ook niet helpen. Kan alleen helpen na analyse van die minidump.
 
Raar maar waar dus moet ik eens afwachten als het nog eens gebeurt en eventueel dan eens dadelijk in die minidump kijken
heb vandaag gescand en gezuiverd zou daar iets mee te maken kunnen hebben , het gebeurt al dagelijks dat ik een bluescreen crash heb
Alvast bedankt om mij te willen helpen , moest het nog eens gebeuren kijk ik dadelijk in minidump map
Fijne avond nog xxx
 
Wat je ook eens kan doen is de logboeken raadplegen welke fouten en waarschuwingen je daar terugvind bij
Toepassings-/programmagebeurtenissen.
Systeemgebeurtenissen.

Hoe de logboeken raadplegen , lees hier

Een Bluescreen heeft altijd iets te maken met systeemfout(en)
 
ga eens naar apparaatbeheer via het configuratiescherm...staan daar uitroeptekens vermeld !
er is een probleem met je TouchSmart Calendar vast gesteld en deze zorgt voor de meeste problemen, althans vermoed ik dit !
 
Die HPTouchSmartSyncCalReminderApp heeft niets te maken met je BSODs. Best niet teveel aandacht aan besteden.
Dit is gewoon een exception van een niet optimale applicatie van HP. Ze zijn namelijk niet zo sterk in software. Dus dit verbaasd me niets. Maar die HPTouchSmartSyncCalReminderApp errors mag je dus negeren. Die hebben geen invloed op het crashen van je systeem.

Verdergaande op je beschrijvingen gaat het probleem liggen bij je grafische kaart. Welke gebruik je? Mogelijk de drivers een updaten.
Voor meer details heb ik dus de BSOD dump nodig. Waarschijnlijk gaat die ook verwijzen naar je GPU.

Verder heb je wel een paar critical errors betreffen je Samsung Galaxy tab. Maar aan de datums te zien gaat dit zeker ook niet de oorzaak zijn van al je problemen.
 
van harte bedankt naar die uitroeptekens heb ik al gezocht en eigenlijk geen gevonden
Ik dacht dat het om een windows fout was dus blijkbaar niet en van mijn tablet die is eigenlijk niet gelinkt aan mijn pc
dat is vreemd , en van die hp calender die ga ik ervanaf zwieren daar ik die toch eigenlijk niet gebruik ;
Bij deze moest ik nog een crashen ga ik zeker de minidump log proberen te recupereren (y)
Fijne avond DDragon en Qtex ik zal beloven wat vaker terug te komen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan