Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo !
Weet iemand ,waar ik kan iets moet instellen bij Windows Live Mail ,als ik een kopie maak van een e-mail met bijhorende tekeningen krijg ik de meldingen verschillende foto's kunnen niet mee verzonden worden.Werk met Windows 7 .
Wie weet wat ?....
Groetjes :duimop:
 
hoe maak je de kopie? is er geen optie kopiëren als... ? gewoon copy-pasten zal niet gaan denk ik.

en dan vraag ik me nog af waarom je de mail kopieert. je kan toch voor 'doorsturen' bvb kiezen en dan de mail bewerken?
 
Beste.
In feite is dat moeilijk uit te leggen ,ik werk als vert. voor een cultuur vereninging en wegenwacht (geen reklame) ik krijg inlichtingen binnen die in een brief staan maar van die aard dat ze prive zijn ,maar ook staan er gegevens bij die mogen naar de leden gaan.
BV waar winterbanden verplicht zijn ,of wat je best doet bij erge koude aan uw wagen. Snap je het plaatje.
Wat doe ik niet goed ? Ik maak de tekst blauw met mijn rechter muisknop ! Ik klik op kopieren ! en dan plak ik het op ( in ) mijn e-mail. In Windows XP OUTLOOK EXPRESS had ik dit probleem niet ! Het kan een instelling zijn die niet aangevinkt staat ,maar waar ?
Allezins bedankt voor uw spoedig antwoord.
 
Beste Antwanneke
Inderdaad kan ook zo gebeuren,maar de oplossing om dit goed te doen heb ik niet,er moet toch een instelling zijn,vroeger in EXTRA Optie Beveiliging kon je dit aanvinken,of verzenden met afbeeldingen....Ik denk dat ik te oud word
om me nog te willen bewijzen !.....
Groetjes en bedankt voor de moeite en positieve inzet op het Forum van PCTUTS
Marcel ( Lenka)
 
ik ben het met je eens dat er een instelling zou moeten zijn. het gaat erover dat je de volledige html-opmaak moet kunnen kopiëren en plakken. ik werk zelf met outlook en evt outlook express dus kan helaas weinig zeggen over live mail. wat ik wel weet is dat de mogelijkheden ervan beperkter zijn dan die van OE. ik hoor nog mensen die daar ontevreden over zijn.

maar ik blijf wel bij mijn idee dat het makkelijker wissen is uit de originele opmaak dan stukjes kopiëren en plakken.

ik ben er zeker van dat een andere live mail gebruiker van hier je verder op weg zal kunnen helpen :p
 
Dag Tuts.

Ik heb geen outlook 20007 of 10 een arme duts zulle. Efin ik zal mijn plan trekken en niet veel prutsen,ik ook vind niets aan Windows Live Mail en roei met de riemen die ik heb.
Bedankt voor u antwoordje
M.V.H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan