Status
Niet open voor verdere reacties.
S

slawomir

Gast
1.Waarom verschijnt er bij het opstarten en verder werken met dit programma zowel links als rechts in de taakbalk een ikoon ? Waarom verschijnt niet -zoals bij andere geopende programma's- alleen rechts een ikoon ?

Kan ik dat ergens aanpassen zodat ik links géén ikoon meer zie ? 2. Hoe kan ik instellen dat bij het opstarten bij Windows Live Mail 2011 er meteen naar het "postvak in" gegaan wordt ? Nu gaat hij automatisch naar de laatst geopende map. Bij Outlook Express was dat simpel in te stellen. Hier niet ?

3. Als ik een bijlage met een e-mailbericht wil versturen, dan verschijnt er een scherm "aammelden bij Windows Live Mail". Wat moet ik doen om dat niet meer te zien ? Is er dan geen andere keuze ? 4. Hoe kan ik in de linkerkolom de postvakken in een volgorde plaatsen naar mijn eigen voorkeur? Hoe kan ik in dezelfde kolom de map "ongewenste berichten" weggooien of verbergen ? 5. Als ik een e-mail verstuur met een bewegende animatie (gif-bestand), dan bewegen die bij mij als verzender noch bij de geadresseerde niet meer.
Als die gif toevoeg als bijlage dan werkt het wel, als ik die wil invoegen in mijn tekst niet. Wat is de oplossing ?

6. Als Windows Live Mail 2011 afgesloten is en ik wil een koppeling versturen, dan gaat het hele programma open, ipv dat ik alleen de koppeling kan versturen.

Bij Outlook Express was dat wel mogelijk. Waarom dan nu niet meer ?
 
waarom kan ik geen briefpapier en achtergronden in windowsmail live 2011 doen

waarom kan ik geen briefpapier en achtergronden in windowsmail live 2011 doen

goede middag
ik heb een vraag jullie veranderen alles maar
weet u hoe veel mensen psp en animatie doen
dat neemt u hellemaal van de mensen af
jullie halen de htlm uit de mail dat is echt niet leuk
en instellingen daar zoek ik naar weet u hoe ik die kan in stellen in window,s 7
dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goede middag
ik heb een vraag jullie veranderen alles maar
weet u hoe veel mensen psp en animatie doen
dat neemt u hellemaal van de mensen af
jullie halen de htlm uit de mail dat is echt niet leuk
en instellingen daar zoek ik naar weet u hoe ik die kan in stellen in window,s 7
dank u

Wij doen niets met windows mail, best mail je naar micrsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan