Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik Windows Mail (WinMail.exe), dat op 21 januari 2008 is geïnstalleerd...
Ben er best tevreden over, maar sinds enige tijd zijn mijn afdrukken van mailberichten anders.
De tekst en/of afbeelding(en) worden zó dicht aan de linkerzijde van het papier afgedrukt, dat het geprinte nauwelijks 2 à 3 mm van de kant komt!
V
an alles heb ik al geprobeerd, maar ik weet niet hoe ik weer een behoorlijke marge in de kantlijn kan verkrijgen...

Wie weet er raad?
 
Ehh Hoofdlade ? Ik bedoel natuurlijk in WinMail

Afdrukken / Voorkeursinstellingen / Dan rechtsonder naar Geavanceerd...

Hier kun je de nodige instellingen maken.
 
Hhhmmm....

Dan toch wel raar dat er zo'n verandering in verloop van tijd naar de printer verstuurd wordt.

Je zou nog eens kunnen proberen om alle drivers van de printer opnieuw te installeren, of kijken of je hiervan ook de laatste drivers hebt voor jouw besturing.

Anders zou ik het zo snel even niet weten. Vaag probleem.
 
over welke printer gaat het hier ...
hier de aanpassing die ik dient te doen aan mijn hp inktjet printer F4210 om een bredere rand te bekomen voor bijv : een perforatie .
 
randen tekenen !!!!
het vinkje mag niet aanstaan ... indien jij deze aanzet verkrijg je een afdruk zonder rand.

de volgende tekst komt uit de handleiding van uwe printer ....deze vind je terug op blz 12
download handleiding..

Opmerking
Indien uw afgedrukte documenten niet overeenstemmen met de papiermarges, moet u ervoor zorgen dat u de juiste taal en regio hebt geselecteerd.
Op de printerdisplay kiest u Instellingen en vervolgens Taal / regio.
Kies uw taal en vervolgens de regio uit de gegeven opties.
De juiste instellingen voor Taal / regio garanderen dat de printer beschikt over de juiste standaardpapierformaten.
 
Dank je wel voor je advies, maar helaas...!
De instellingen heb ik gecontroleerd, zoals jij ook aangeeft, en de handleiding (nogmaals) geraadpleegd.
Het vinkje was al niet aangezet..., maar ik kan het ook niet wijzigen.
De printer gedelete en opnieuw geïnstalleerd.
Het hielp óók niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan