Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is van 2010 denk ik ,dus een wmp 10. Hij laat wel 'The very best van Demis Roussos' zien maar dat zijn andere liedjes en andere hoes. Herstarten helpt niks. Wellicht een ander land met ook een gelijkaardige release.
Of anders installeer ik een andere mediaspeler. VLC is ook te lui;onbekend etc. MPC ook.
 
Hij is van 2010 denk ik ,dus een wmp 10. Hij laat wel 'The very best van Demis Roussos' zien maar dat zijn andere liedjes en andere hoes. Herstarten helpt niks. Wellicht een ander land met ook een gelijkaardige release.
Of anders installeer ik een andere mediaspeler. VLC is ook te lui;onbekend etc. MPC ook.

En wat is de uiteindelijke vraag hierbij?
 
Dank Zapatha, die RKL op een tag laat 6 verschillende 'The Very Best...' zien.
Ik klaag veel te vlug.

Very best of demis.jpg
 
ja erg soms ik ben eens bij discogs gaan kijken daar stonden 7 verschillende backcovers van the very best of
dus denk dat jij alle cd te zien krijgt waar dat bepaald nummer opstaat
 
En daar staat die CD ook niet bij . En normaal moet je daar de data die op je plaatje/CD vermeld staan ingeven om correct en snel te zoeken .Teveel releases per land enz.
Ik vind enkel de correcte data bij Google.
Je kan de tags aanpassen maar de hoes-foto dan weer niet. Opslaan en daarna is alles is weer foetsie(werk in de prullenbak !)
Die ' fai.music.metaservices.microsoft.com ' die de tags verzorgt zal nog te jong zijn.
 
Ja ok,het wordt steeds gekker. Je kan dus een hoes bijvoegen in je eigen wmp, bij de geripte of niet geripte weet ik niet.
De databank zal het dan later mss nakijken.
Maar omdat het in de prullenbak beland zoveel werk, doe ik dat enkel bij evtl geripte.
Ik had een log-in bij Last.fm maar dat werkt niet meer, de tijd toen ik bij Xubuntu was.
 
ik doe al die dingen met dBpowerAMP Music Converter

dBpowerAMP De basisversie, voor het rippen van
cd's en het converteren van bestanden, is gratis
Met dit audiobewerkingsprogramma kunnen audio-cd's worden geript en
kunnen muziekbestanden van en naar onder andere mp3, mp4, m4a, wma,
Ogg Vorbis, aac, Monkey's Audio, flac en alac worden geconverteerd, met
behoud van mp3-tags. Verder kunnen de mp3-tags worden aangepast en kan
het programma volledig in Windows Explorer worden geïntegreerd, waardoor
het gemakkelijk aan te roepen is.Voor extra functionaliteit
moet worden betaald.

Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja mik dat gaat voor de tags maar hier ging het nu over de cover toevoegen zodat die zichtbaar in tijdens het afspelen en dat lukte hobbyman niet in wmp
er zullen wel meer progjes zijn die dat kunnen maar ik gebruik die powerAMP als je dan naar eigenschappen kijkt zie je een uitbreiding met audio properties en IdTag

Knipsel.JPG
 
Die dBpowerAMP is een trial ,of free voor 21 dagen.
Maar mijn CD komt van den Techno 15 jaar terug, wel originele zangers.
Nu moet ik tekens de lade openen om het liedje te checken op de CD zelf.
Bij Midomi heb ik ook al geprobeerd ,sing or hum ,zelfs ingeven data levert geen resultaat.Diamonds of swing.JPG
 
De basisversie, voor het rippen van cd's en het converteren van bestanden, is gratis
maar als het jou kan helpen heb ik nog een geregistreede versie vanop men laptop die ik toch niet meer gebruik
die mag je wel hebben

ik heb je een pb gestuurd

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan