Status
Niet open voor verdere reacties.
op welke mannier kan ik opstarten met de goede schijf he!! want als pc opstart met die niet werkt kan ik niks doen he stick weet ik niet nog niet gedaan schijf staat af veilige modus met internet of niet

De computer laten booten vanop de goede HD. Dit moet je dan in het BIOS gaan instellen. In het BIOS raak je : bij een kloon is het meestal door de computer aan te zetten en op de DEL toets te drukken. Bij een merkcomputer is het meestal de F1 of F10 toets. Nu valt het ook nog te zien om wat voor harde schijven het gaat. Zijn het harde schijven met nog een IDE aansluiting moet je de jumpertjes gaan aanpassen op de HD zelf (master & slave).
 
Rudy

Volgens wat ik lees van jou heb jij geen probleem met XP security. Nochtans staat hier bij pctuts een artikel geschreven door Ivan, in verband met xp security. Zal het even gaan zoeken voor jou.
 
gaat het over deze
 

Bijlagen

  • ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    34.7 KB · Weergaven: 64
ja just tis del ik maar op f2 da was van de zenuwen ha ja als ik bios geraak kan ik veranderen!en dan mbam volledige scan laten doen 1 schijf is idee andere sata
 
en geen simpel viruske kan echt niks doen als ik bv op systeem herstel klik krijg ik venster met welk progamma open doen lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan