Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
wanneer ik klik op de loep naast start(toets zoeken in windows)gebeurt er niets,er gaat geen venster open om iets intetikken.
weet iemand hoe ik dit kan herstellen.
ik maak gebruik van windows 10
dank u
 
gebruik Ctrl+Alt+Del om naar Taakbeheer te gaan .
vervolgens scrol je naar beneden bij de Achtergrondprocessen en zoek je het proces genaamd "Zoeken".
beëindig dit proces ...sluit taakbeheer af en start vervolgens het " zoeken " weer op ...
het proces "zoeken " herken je aan dit teken .. Ashampoo_Snap_2016.01.27_11h43m31s_002_.png

als het bovenstaande je niet helpt open je een Powershell( administrator) en geef je de volgende opdracht in ...
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} klik vervolgens op enter en wacht tot deze gedaan is ..
 
zoekvlak

zoekvlak

gebruik Ctrl+Alt+Del om naar Taakbeheer te gaan .
vervolgens scrol je naar beneden bij de Achtergrondprocessen en zoek je het proces genaamd "Zoeken".
beëindig dit proces ...sluit taakbeheer af en start vervolgens het " zoeken " weer op ...
het proces "zoeken " herken je aan dit teken ..Bekijk bijlage 16175

als het bovenstaande je niet helpt open je een Powershell( administrator) en geef je de volgende opdracht in ...
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} klik vervolgens op enter en wacht tot deze gedaan is ..

ik krijg als antwoord:Get-AppXPackage-allUsers' is not recognized as an internal or external command,operable program or batch file.
ra,ra,ik ben leek.
 
je dient dus een opdrachtprompt (administrator) op te starten ...
hier geef je dan eerst powershell in en klik je op enter ...
vervolgens geef je dan de opdracht in ...

**ik heb je snel een filmpje aangemaakt !
let wel : hier zijn dus geen problemen met de start toets of eender andere functie die standaard aanwezig is in de Windows 10

 
zoekvlak

zoekvlak

je dient dus een opdrachtprompt (administrator) op te starten ...
hier geef je dan eerst powershell in en klik je op enter ...
vervolgens geef je dan de opdracht in ...

**ik heb je snel een filmpje aangemaakt !
let wel : hier zijn dus geen problemen met de start toets of eender andere functie die standaard aanwezig is in de Windows 10


ik denk dat er meer aan de hand is
als ik Skype opstart,komt icoon op taakbalk onderaan staan welnu als ik dan rechts klik moet er een venster verschijnen dat ik Skype kan afsluiten,maar er gebeurt niks,geen venster om aftesluiten en zo zijn er misschien nog dingen.
 
dan zou ik eerder gaan om de Windows 10 te vernieuwen ...
Start > instellingen >bijwerken en beveiliging > systeemherstel > deze pc opnieuw instellen
hier krijg je dan 2 opties ..
1..met of zonder behoud van persoonlijke bestanden ..
2.. niets behouden ...

*kies je voor 1 dan dien je rekening te houden dat programma's niet behouden blijven !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan