Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Mijn besluit is gevallen.

Dommel vlieg de deur uit en ga weer naar telenet.

Als ik aan downloaden ben en er is telefoon versta je deze mensen bijnal niet de telefoon loopt immers langs de modem voip Voice over IP - Wikipedia

Soms werk de telefoon, als er dan iemand beld krijgen ze te horen dat de persoon in gessprek is maar dat is niet zo.

Over snel internet maken ze de mensen ook wat wijs, ik haal hier maar 400 kbs hoe verder je van de centrale woont hoe slechter je snelheid.

Hun support trekt op niets, bel je hun eens dan moet je geluk hebben dat iemand de tefefoon opneemt. Anders moet je maar wachten en 1 a 2 uur naar muziek luisteren van wachtdienst tot je besluit maar de telefoon neer te leggen.

Hun mailsyteem trekt op niets, dan ben je beter dat je uw een domeinnaam koopt en daar zo veel mailadressen aanmaakt als je wil. Is toch het zelfde.

Ik heb het geprobeerd en hun internet en telefoon voldoet niet aan mijn wensen.
 
Mijn besluit is gevallen.

Dommel vlieg de deur uit en ga weer naar telenet.

Als ik aan downloaden ben en er is telefoon versta je deze mensen bijnal niet de telefoon loopt immers langs de modem voip Voice over IP - Wikipedia

Soms werk de telefoon, als er dan iemand beld krijgen ze te horen dat de persoon in gessprek is maar dat is niet zo.

Over snel internet maken ze de mensen ook wat wijs, ik haal hier maar 400 kbs hoe verder je van de centrale woont hoe slechter je snelheid.

Hun support trekt op niets, bel je hun eens dan moet je geluk hebben dat iemand de tefefoon opneemt. Anders moet je maar wachten en 1 a 2 uur naar muziek luisteren van wachtdienst tot je besluit maar de telefoon neer te leggen.

Hun mailsyteem trekt op niets, dan ben je beter dat je uw een domeinnaam koopt en daar zo veel mailadressen aanmaakt als je wil. Is toch het zelfde.

Ik heb het geprobeerd en hun internet en telefoon voldoet niet aan mijn wensen.


Ik en Dolf zijn al sinds dag 1 bij Telenet : ok perfect zijn ze ook niet maar ik ben er wel tevreden over en kan zeggen van horen en zien dat er geen gelijkaardige hetzelfde scoort hoor ;)
Dus vind ik je beslissing ok , nu maar enkel te hopen als je contractbreuk doet je niet al teveel extra kosten krijgt aangerekend,he ;)

SIMBA
 
Ik en Dolf zijn al sinds dag 1 bij Telenet : ok perfect zijn ze ook niet maar ik ben er wel tevreden over en kan zeggen van horen en zien dat er geen gelijkaardige hetzelfde scoort hoor ;)
Dus vind ik je beslissing ok , nu maar enkel te hopen als je contractbreuk doet je niet al teveel extra kosten krijgt aangerekend,he ;)

SIMBA

Zal hun de modem sturen dat ik gekocht heb :p
 
hier ook problemen met tele2Allin die werken op de zelfde manier (telefoneren via internetmodem) dit werkt niet goed als je te ver van de centrale zit Ook hun verbinding valt steeds uit en dan kan je weer herbeginnen met sommige downloads.
vanaf 01.02.09 ook TELENET
 
maar goed dat ik nog wat gewacht heb......

zit nog steeds bij euphony......

maar die shakes bij telenet worden interessant,kijken hoe het met mijn contract zit en dan zien we wel
 
maar die shakes bij telenet worden interessant,terecht wat je zegt ik ben intussen
bij telenet teruggekeerd had ik het geweten was nooit aan Dommel begonnen
maar ja iedereen doet al eens stomme dingen .
 
ik ben al sedert jaren bij telenet heb nu sinds het begin van de shakes een pakket genomen free phone 24 en expressnet turbo XL en zou niet anders willen. Last Result:
Download Speed: 24058 kbps (3007.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 922 kbps (115.3 KB/sec transfer rate) ;)
 
ik ben al sedert jaren bij telenet heb nu sinds het begin van de shakes een pakket genomen free phone 24 en expressnet turbo XL en zou niet anders willen. Last Result:
Download Speed: 24058 kbps (3007.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 922 kbps (115.3 KB/sec transfer rate) ;)

Inderdaad Luc,wij hebben free phone, turbonet xl ,en digitale tv nu,in een pakket,en man man het ga snel zene (lachen) ;)

SIMBA
 
Mijn besluit is gevallen.

Dommel vlieg de deur uit en ga weer naar telenet.

Als ik aan downloaden ben en er is telefoon versta je deze mensen bijnal niet de telefoon loopt immers langs de modem voip Voice over IP - Wikipedia

Soms werk de telefoon, als er dan iemand beld krijgen ze te horen dat de persoon in gessprek is maar dat is niet zo.

Over snel internet maken ze de mensen ook wat wijs, ik haal hier maar 400 kbs hoe verder je van de centrale woont hoe slechter je snelheid.

Hun support trekt op niets, bel je hun eens dan moet je geluk hebben dat iemand de tefefoon opneemt. Anders moet je maar wachten en 1 a 2 uur naar muziek luisteren van wachtdienst tot je besluit maar de telefoon neer te leggen.

Hun mailsyteem trekt op niets, dan ben je beter dat je uw een domeinnaam koopt en daar zo veel mailadressen aanmaakt als je wil. Is toch het zelfde.

Ik heb het geprobeerd en hun internet en telefoon voldoet niet aan mijn wensen.

Amaai, ik wou ook al bijna overstappen na einde contract bij telenet. maar als ik DIT lees... ook al zit ik met een ouder pc'tje (desktop) en een accesspointje haal ik makkelijk snelheden van meer dan een MB down als het wat kalmer is; okee, het signaal van telenet is niet 100% stabiel, maar toch. Ik sluit me ook aan bij ivan, simba en dolf hoor ;)
 
Beste vrieden hier worden nagels met koppen geslagen ,mijn bevindingen zijn net dezelfde,ben blij (enfin zou bedroefd moeten zijn) dat iedereen er ook zo over denkt
 
Denk ook zeker aan overstap maar moet eerst mijn contract uitdoen.Weet nu niet meer of het 15 maanden of 12 was.Zit bij internet en telefonie van dommel.
Sinds het begin van de week kan ik niet eens bellen en opgebeld worden en probleem is nog altijd niet opgelost.Krijg een konstante bieptoon als ik iemand probeer op te bellen.
Het lag aan mijn telefoon zijden ze aangezien ik vroeger ook al eens problemen gehad had met deze.De dag nadien werkte telefoon terug.Nu blijkbaar niet.Heb een andere geprobeerd maar juist hetzelfde.Nog altijd geen antwoord terug.
Heb hen een mail gestuurd en gezegd als de problemen zich blijven voortdoen ik overstap naar een andere provider.
 
Denk ook zeker aan overstap maar moet eerst mijn contract uitdoen.Weet nu niet meer of het 15 maanden of 12 was.Zit bij internet en telefonie van dommel.
Sinds het begin van de week kan ik niet eens bellen en opgebeld worden en probleem is nog altijd niet opgelost.Krijg een konstante bieptoon als ik iemand probeer op te bellen.
Het lag aan mijn telefoon zijden ze aangezien ik vroeger ook al eens problemen gehad had met deze.De dag nadien werkte telefoon terug.Nu blijkbaar niet.Heb een andere geprobeerd maar juist hetzelfde.Nog altijd geen antwoord terug.
Heb hen een mail gestuurd en gezegd als de problemen zich blijven voortdoen ik overstap naar een andere provider.
Moet nu met gsm bellen wat ook duurder is t.o.v. gratis telefonie waardoor de kosten oplopen en uiteindelijk hetzelfde bedrag zal betaald worden op het einde van de maand als je alles samentelt wat ik hen ook verteld heb.Ze mogen dan wel goedkoper zijn dan andere zoals de twee groten maar daar heb je tenminste service.
Zat vroeger gewoon met internet bij dommel en telefonie bij belgacom en nooit geen problemen.Dan maar overgestapt naar internet en telefonie dommel en de problemen begonnen.
 
Laatst bewerkt:
mag tot nu toe nog altijd niet klagen van Dommel heb een gewone ADSL-lijn en het toch steeds een download snelheid van om en bij de 500 kbs vorige weekend wat problemen met post verzenden heb toen een mailtje gestuurd naar Dommel en heb maandag antwoord gehad dat er inderdaad problemen waren maar zou in de loop van de dag geklaard worden, dinsdag post proberen te verzenden en inderdaad was terug in orde. Mijn abbonnoment is enkel internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan