Status
Niet open voor verdere reacties.
mag tot nu toe nog altijd niet klagen van Dommel heb een gewone ADSL-lijn en het toch steeds een download snelheid van om en bij de 500 kbs vorige weekend wat problemen met post verzenden heb toen een mailtje gestuurd naar Dommel en heb maandag antwoord gehad dat er inderdaad problemen waren maar zou in de loop van de dag geklaard worden, dinsdag post proberen te verzenden en inderdaad was terug in orde. Mijn abbonnoment is enkel internet.

KB (Byte)of echt kb (bit)?

500 KB = 4 mbits
500 kb = 62,5 KB
 
Zoals gezegd.Vroeger met gewoon de ADSL geen problemen.Werkte goed.Overgestapt met telefonie erbij en problemen met telefoon.Betaal ervoor dus moet het werken ook vind ik.Als je al een week niet meer kan bellen of opgebeld worden vind ik dit een beetje teveel van het goede
 
KB (Byte)of echt kb (bit)?

500 KB = 4 mbits
500 kb = 62,5 KB

KB' dus 4 mbits, een filmke van 700 Mb doe ik een dikke 20 minuten over en daar ben ik tevreden me is ongeveer het zelfde als telenet een drietal jaar geleden toen ik ben overgestapt.
 
Heb intussen Aangetekend opgezegd ,niet meer betaald ,ik betaal niet met goed geld voor slechte diensten ,en wat denkt ge geen reactie van Dommel gekregen
en mijn telefoon nummer dat ik al 25 jaar heb geven ze ook niet terug
 
Ben al van dag1 bij Telenet voor telefoon. Daarna kwam internet en digitale tv. Dan de Telenet packs met gratis abonnement voor gsm. Ben nog altijd over alles zeer tevreden. Hoor overal dezelfde geruchten van dezelfde providers. Telenet is misschien niet perfect maar is toch het best.
 
met adsl moet ge gewoon geluk hebben .zit je op een "goeie" lijn en niet te ver van de centrale dan geen probleem.
maar heb je geen goeie lijn of de afstand is te groot dan gaat je modem flippen met uitval en al de rest van de miserie.Ik had tele2 allin 4mbs en uiteindelijk haalde ik een"sneheid ?!?" van 700 -750 Mbs wat belachelijk is.
 
met adsl moet ge gewoon geluk hebben .zit je op een "goeie" lijn en niet te ver van de centrale dan geen probleem.
maar heb je geen goeie lijn of de afstand is te groot dan gaat je modem flippen met uitval en al de rest van de miserie.Ik had tele2 allin 4mbs en uiteindelijk haalde ik een"sneheid ?!?" van 700 -750 Mbs wat belachelijk is.

Belachelijk zou ik nu niet direct zeggen.

Toch tussen de MB 87,5 en 93,75 en dat op een telefoonlijn.
Op ongeveer 12 seconden een GB binnen. Traag is toch wel wat anders. (lachen)(lachen)(lachen)
 
Ik ben ook al vanaf dag 1 lid bij telenet, en vanaf hun packs ben in overgeschakeld.
Tel, digtv,internet & gsm, nog nooit problemen gehad met snelheid en geen verbinding. Why change a winning team??
 
Belachelijk zou ik nu niet direct zeggen.

Toch tussen de MB 87,5 en 93,75 en dat op een telefoonlijn.
Op ongeveer 12 seconden een GB binnen. Traag is toch wel wat anders. (lachen)(lachen)(lachen)
Ik bedoelde dus kb en niet Mb (we zijn niet meer gewoon om in kilobytes te praten)
 
Gisteren deze mail gekregen.
'Warning!

Your mailbox quota was exceeded. All messages to your address will be rejected.
Please, free space in the mailbox or contact server administrator.

This message is automatically generated, please do not reply to it.'

Nog nooit meegemaakt en mijn mailbox heeft nog voller gestaan.Paar dagen geleden nog opgeruimd.
Wat zijn ze daar eigenlijk aan het uitspoken.
 
Ik bedoelde dus kb en niet Mb (we zijn niet meer gewoon om in kilobytes te praten)

Het probleem bij u is natuurlijk uw telefoonlijn.
Zelfs indien u van provider verandert (wel ADSL, geen Telenet) zult u hoogstwaarschijnlijk dezelfde problemen hebben.

1) Ofwel hebt u een goede lijn (de lijn is altijd van Belgacom) en/of zit u kort bij de centrale, dan hebt u fatsoenlijke downloadsnelheden.
2) Ofwel hebt u een "kl*te" lijn en/of zit u ver van de centrale, dan zult u altijd problemen hebben.
In de grootsteden zijn de lijnen redelijk fatsoenlijk, maar daarbuiten is het huilen met de pet op, zoals men zegt.

Zit u bij 2, dan is er slechts één mogelijkheid: telenet indien beschikbaar. Wel wat duurder in sommige gevallen, maar de kwaliteit en snelheid steekt er met kop en schouder bovenuit.

Ik heb verleden nacht 2 verschillende versies van AutoCad gedownload (legaal, echt waar hoor), één van 1,8 GB en de ander was 2 GB en ik haalde vanaf de server van Autodesk een gemiddelde snelheid van 2400 KB/s.
Dit met Expressnet XL. Dat is ongeveer 25 maal sneller dan bij u.
Mijn downloadvolume is niet onbeperkt, maar "slechts" 30 GB, bij nachtsurfen of downloaden 60 GB. Voor mij is dan ongeveer voldoende.

En ik woon niet in een grootstad of stad, maar in een klein dorpje.
 
Gisteren deze mail gekregen.
'Warning!

Your mailbox quota was exceeded. All messages to your address will be rejected.
Please, free space in the mailbox or contact server administrator.

This message is automatically generated, please do not reply to it.'

Nog nooit meegemaakt en mijn mailbox heeft nog voller gestaan.Paar dagen geleden nog opgeruimd.
Wat zijn ze daar eigenlijk aan het uitspoken.

Ik dacht dat Dommel een Vlaamse provider was;
 
Ik heb dus vanaf vandaag weer telenet en scheeld veel, met dommel haalde ik 450 kbs nu met telenet 1350 kbs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan