downloaden van software

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit sinds enkele dagen met 3 problemen

1) ik kan geen software meer downloaden van een site die software aanbied, welke aanbieder dan ook. Ik klik dan op downloaden op zo'n site maar de software komt niet tevoorschijn en mocht er al een balk onderin verschijnen waar ik op uitvoeren of opslaan kan klikken dan reageert er niets meer.
2) Ik zie ook sinds enkele dagen dat mijn Windows Installer niet werkt en ik weet niet waarom dit is. Is dit opnieuw te installeren?
3) Zojuist wilde ik mijn prestatie van de laptop opnieuw laten berekenen met de prestatie indexering maar ik merk dat het programma dit weigert. Ik krijg een hulpscherm met de tekst: Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of een ander onderdeel is gerapporteerd. Ik heb echter nooit een rapportage gezien.

Mijn systeem Windows 7 64 bits Home Premium

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt
Crimpak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meld jij je aan met een standaard of administratorsaccount bij Windows ?
Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of een ander onderdeel is gerapporteerd. Ik heb echter nooit een rapportage gezien.

Raadpleeg eens de logboeken.
 
Hallo Tuts,
heb dat al gedaan en alle software gebruikt om mijn laptop door te lichten. Noch anti mail-ware programma's noch mijn Norman geven geen enkele besmetting aan. De laptop heeft volgens alle programma's geen enkele besmetting.

vriendelijke groet
Crimpak.
 
Hoi Swake
als ik de laptop opstart dan het ik een wachtwoord om mijn laptop te openen en kan gelijk met alle programma's werken die er op zijn geïnstalleerd. Deze problemen zijn zonder dat ik ook maar iets aan mijn laptop heb gewijzigd zo maar begonnen. Nooit eerder ergens last van gehad, maar het downloaden van software lukt gewoon niet. Ik probeerde zojuist een programma van deze site te downloaden maar ook dat lukt niet.
Heel vervelend maar ook heel raar.

groetjes
Crimpak
 
Hoi Crimpak
Wat ik juist bedoel is het accounttype waarmee je jou aanmeld.
Met een administratorsaccount heb je bijna al de rechten in windows. Een standaard account heeft maar beperkte rechten.
Uit je uitleg in je eerste bericht lijkt het erop dat je een standaardaccount gebruikt in Windows.
Een virus kan ook je accounttype veranderen of zelfs verwijderen in de gebruikersaccounts.
Gebruikersaccounts afstellen in Windows 7
 
Zelfs al is de gebruiker een "gelimiteerde user", dan gaat die zulke problemen niet hebben. Downloaden lukt altijd.
En de andere problemen zijn daar ook niet mee gerelateerd.

Adv je beschrijving denk ik dat er verschillende systeembestanden corrupt zijn en voor allerlei problemen zorgen.
Beschrijf je computer eens even kort. Een falende harde schijf kan zoiets bijvoorbeeld veroorzaken. Is maar een wilde gok. Maar de user account gaat dit zeker niet zijn.
 
Hallo Zorro even een reactie
Kan niet downloaden met Internet Explorer (Microsoft heeft het over Verwijder Go!Zilla maar dat zit niet op mijn laptop)
https://support.google.com/chrome/answer/2898334?hl=nl (deze foutmeldingen krijg ik niet. Mijn downloadbalk onder in de browser uitvoeren- opslaan reageert gewoon niet als ik er op klik)
U kunt enkele updates of programma's niet installeren (ook de aangeboden Windows probleemoplossers hebben geen invloed op mijn download problemen)

groetjes
crimpak
 
heb je al geprobeerd om u internet exployer naar fabriekinstelling te brengen?
1 ga naar rechtsboven (klik op dat tandwieltje)
2 klik op internetopties
3klik op geanvanceerd
4klik op geanvanceerde instellingen herstellen.
werkt het dan nog niet? doe hetzelfde
klik dan op opnieuw instellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan