downloaden van software

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit sinds enkele dagen met 3 problemen

1) ik kan geen software meer downloaden van een site die software aanbied, welke aanbieder dan ook. Ik klik dan op downloaden op zo'n site maar de software komt niet tevoorschijn en mocht er al een balk onderin verschijnen waar ik op uitvoeren of opslaan kan klikken dan reageert er niets meer.
2) Ik zie ook sinds enkele dagen dat mijn Windows Installer niet werkt en ik weet niet waarom dit is. Is dit opnieuw te installeren?
3) Zojuist wilde ik mijn prestatie van de laptop opnieuw laten berekenen met de prestatie indexering maar ik merk dat het programma dit weigert. Ik krijg een hulpscherm met de tekst: Dit kan zijn vanwege een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of een ander onderdeel is gerapporteerd. Ik heb echter nooit een rapportage gezien.

Mijn systeem Windows 7 64 bits Home Premium

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt
Crimpak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
of als eens geprobeerd om inplaats van uitvoeren op opslaan te klikken sla deze op naar bv je documenten en open deze dan mischien gaat het downloaden dan zo wel? wel geen oplossing maar om te weten waar het precies zit
 
Hallo Zorro,
heb Internet Explorer terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Heb ook enkele downloads uitgeprobeerd via internet sites en " Het Werkt Weer!!!!" Ook al ben ik wat gereserveerd want ik hoop nu dat hij het ook goed blijft doen.
Zo zie je maar weer dat de meeste pc problemen zitten tussen de rugleuning van de bureaustoel en de pc. Toch allemaal bedankt voor jullie snelle hulp en inzet om mij van mijn download probleem af te helpen.

met dankbare en vriendelijke groet
crimpak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan