Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
Mijn explorer 8.0 doet het niet meer , bij opstarten van pc krijg ik de melding error 302 .
Heb explorer al verwijderd maar na heropstarten word hij metteen terug geplaatst.
Wie weet raad ???;!;!

[OPLOSSING]De error duidde op een te grote schijffragmentatie om de taak te kunnen beëindigen.
pc is in dit geval geformatteerd alles eraf nu werkt alles normaal. deze had dus een defragmentatie kunnen uitvoeren. [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat eens ccleaner lopen.

Daarna eens schijfopruiming
(1) Ga naar Start/ Alle Programma's/ bureau-accessoires
Systeemwerkset/Schijfopruiming
Vink alles aan waar bestanden in gevonden worden
klik 'OK en wacht tot het klaar is.

(2) Ga naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires
Systeemwerkset/Schijfdefragmentatie
Klik knopje "Defragmenteren" en wacht tot het klaar is.
 
eror 302

eror 302

Probleem opgelost met de opkuis?

nee nog steeds het zelfde heb de c cleaner laten lopen alles wat erin zat weg gegooit ma het blijft het zelvde kan explorer niet gebruiken ik denk dat men laptop moet geformateerd worden dzu en heb hem nog maar enkele maanden nu wacht ik op men vriend om dit te doen maar waneer zal hij tijd hebben ???
 
En de register cleaner (van cccleaner) al eens laten lopen?

Heeft deze fout misschien iets te maken met MSN ????
 
Laatst bewerkt:
eror 302

eror 302

En de register cleaner (van cccleaner) al eens laten lopen?

Heeft deze fout misschien iets te maken met MSN ????

ik denk het wel ik wou een verbinding verbreken van iemand met wie ik gekonecteerd was en nadat ik de pc sanderedaags opstarte kreeg ik eror 302 niks werkt meer met explorer heb nu mprzila als browser maar het is niet hetzelvde en kan geen afbeeldingen meer openen die ze me toesturen via msn
ook copiere en plaken lukt niet meer heb deze laptop nog maar enkele maanden en ben die visa nog niet gewoon
 
ja hoor cc cleaner reeds gedraaid ikdenk dat men pc ke moet geformateerd worden mijne maat heeft het zo druk dus ik weet niet waneer dit zal gebeuren tot zo lang zal het sukelen blijven denk ik
 
de register cleaner van ccleaner, het kubus icoontje ??? mistico.
 
Meer en meer lees ik problemen sinds de vernieuwingen in msn
Bij Microsoft doen ze zichzelf dood op de duur.
Ze blijven klanten verliezen.
Zelf ken ik deze problemen niet dankzij Alvaro's msn (amsn
Gebruik in de toekomst deze en andere open source, daar zijn zelden problemen mee.
 
Test het eens uit zou ik zeggen.
Ik installeerde hem vorige week nog voor een buur, die heeft niets meer moeten vragen, die was er direct mee weg en zir elke dag on-line nu.
En als je niet tevreden bent, na format is toch alles weg.
linkje amsn
Je kan er voorlopig misschien mee weg, als de registerfouten niet in de weg zitten tenminste.
De amsn gebruikt het internet explorer protocol
 
het werkt maar soms slaat windows vast en moet ik afsluiten en opniew aanmelden ??
 
Dat zal zijn omdat de gewone msn fouten heeft veroorzaakt in internet explorer.
Ook amsn heeft internet explorer nodig, vandaar het vastlopen vrees ik, maar goed het was het proberen waard.
Ik vreesde er al voor, vandaar de vermelding in vorige post he

"als de registerfouten niet in de weg zitten tenminste."

Wat ik wel ondervond, als ik van onze Ivan iets kreeg doorgestuurd via amsn ging dat goed, van Rudy ging het nooit.
Rudy heeft een update gedaan van zijn gewone msn, nu gaat het zonder blokkeren.
Dus uw contacten moeten de nieuwe msn hebben om te werken.
Maar je bent gedepanneerd tot de format van je pc, da's voor nu het belangrijkste.
 
Laatst bewerkt:
ja dat is waar alvast bedankt maar waneer dat zal gebeuren die format weet ik echt niet men vriend is zo druk bezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan