Status
Niet open voor verdere reacties.
eror 302

eror 302

Meer en meer lees ik problemen sinds de vernieuwingen in msn
Bij Microsoft doen ze zichzelf dood op de duur.
Ze blijven klanten verliezen.
Zelf ken ik deze problemen niet dankzij Alvaro's msn (amsn
Gebruik in de toekomst deze en andere open source, daar zijn zelden problemen mee.

zou ik dat niet kunnen oplossen met en andere browser bv opera of safari ???
zou toch makelijker zijn dan formateren nietwaar
 
Nee, msn en alle alternatieven (amsn bvb) moeten het internet explorer protocoll volgen.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik met amsn nog nooit de problemen (beschadigingen) van msn heb meegemaakt.
Surfen met internet explorer staat daar los van, het is enkel denk ik msn die de boel in de soep draait bij verkeerd afsluiten en dergelijke.
Maar tot in detail ken ik deze materie niet.
 
Laatst bewerkt:
eror 302

eror 302

Nee, msn en alle alternatieven (amsn bvb) moeten het internet explorer protocoll volgen.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik met amsn nog nooit de problemen (beschadigingen) van msn heb meegemaakt.
Surfen met internet explorer staat daar los van, het is enkel denk ik msn die de boel in de soep draait bij verkeerd afsluiten en dergelijke.
Maar tot in detail ken ik deze materie niet.

ok toch al bedankt nijltje dan word het toch formaterenbinnen 2 weken
 
Ik bedoel de beschadigingen in internet explorer, toegebracht door msn.
Mijn vorige post was niet zo duidelijk opgesteld.
Kan je niet eens internet explorer 8 deinstalleren via ccleaner (knop tools), grondig schijf en register opschonen en IE opnieuw installeren, of is dat al geprobeerd??

Deze volgorde:
IE deinstalleren
volledige scan
registerscan
IE herinstalleren
volledige scan
registerscan
 
Laatst bewerkt:
eror 302

eror 302

Ik bedoel de beschadigingen in internet explorer, toegebracht door msn.
Mijn vorige post was niet zo duidelijk opgesteld.
Kan je niet eens internet explorer 8 deinstalleren via ccleaner (knop tools), grondig schijf en register opschonen en IE opnieuw installeren, of is dat al geprobeerd??

Deze volgorde:
IE deinstalleren
volledige scan
registerscan
IE herinstalleren
volledige scan
registerscan

ja mijn maat heeft dat gedaan maar die zet zich trug outomatich ???
 
hebben hier de laptop geformateerd en nu werkt alles weer goed maar veel kwijt met de instal cd recovery wist alees zowel de c als de d shijf jammer van men foto s
 
jawel alles op de d shijf gezet maar met de recovery te draaien alles gewist ook de d shijf
 
Hallo,wat je kan ook doen is een sistemscan voor eventuel fouten,probeer het zo:
1-start
2-alle programmas
3-acessories
4-command prompt,rechts kliken en kies open als administrator
5-in command prompt box schrijf je { sfc /scannow }
en laat scannen tot het eind en daarna herstart jou pc.
dit heb ik al gedaan met wat problemen in mijn sisteem en is het mij gelukt,er is niets te verliezen,probeer het.
groetjes.
 
eror 302

eror 302

error code 302 wil zeggen=Het volume is te gefragmenteerd om de bewerking te voltooien.

dan snap ik niet waarom hij die eror 302 geeft voor ik systeemherstel heb gedaan
 
hoe is het gesteld met de fragmentatie van je schijf? vermits Rudy hier aangeeft wat de error betekent...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan