log je dan een in op je telenet webmail en kijk dan eens in de spam map ...* de toegezonden code is onderwijl nu wel verlopen vermoed ik zo ..
bijgevolg dien jij deze opnieuw aan te vragen ..
lees ook dit eens door :
het komt er dus op neer dat jij de mail niet terug vind met de toegangscode die je dient in te geven om te bevestigen dat jij het dus bent die het wachtwoord online wilt veranderen ... heb jij destijds dan ook een alternatieve email adres ingegeven toen jij je registreerde bij Microsoft ...
als jij inlogt op
Microsoft account | Sign In or Create Your Account Today
dan zou je ook daar elk gekoppeld systeem moeten vermeld zie en kun je ook vanaf daar je wachtwoord wijzigen ..
klik je nadat je ingelogt bent op de site van je Microsoft -account op de vermelding " je gegevens " dan zie je daar dus de mogelijkheid om een alternatief email adres in te geven of een telefoon nummer ..geef jij hier dan je telenet email adres op dan krijg je via je telenet email adres de code toegezonden ...geef je een telefoon nummer ( gsm) dan verkrijg je een via je gsm de code toegestuurd..
mocht dat je nog steeds niet verder helpen dan kun je het volgende nalezen ..
Windows Password Recovery - Recover Local Password for Windows 7,8,10 en ben je wellicht al geholpen met de trial versie ...
***ga je het tooltje hier gebruiken dan komt het er op neer dat je het ingestelde pasword op je eigen gebruikers profiel niet verwijderd krijgt met dit tooltje daar het hier om een trial versie gaat ...
Wat dit tooltje dan wel doet is dat deze dus een Tweede Administrator te voorschijn haalt waarop dus géén wachtwoord ingesteld is ..men dient dan via deze nieuwe administrator aan te melden om dan vervolgens via het gebruikers account in het oude configuratiescherm je eerdere administrator account (beveiligd met wachtwoord) te voorschijn te haalt en waarvan je dan het wachtwoord gaat verwijderen ..of vervangen door een andere in te stellen .