Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo pctuts!

Ik heb vandaag mijn computer opnieuw geinstaleerd.
Ik heb gelijk hem helemaal geupdate.
Na de 1e internet explorer update was mijn icoontje al weg.
Hoe kan dit?
Hoe vind ik deze terug?

Het is geen grote ramp, maar het ziet er gewoon niet uit.
Hier nog even een screenshot:

http://sencysgaming.nl/internet.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jawatte mooi achtergrond :p
Verwijder icon eens en ga naar start alle pro en daar zie je ie staan copy naar start menu.
 
Als je de pc opnieuw instaleerd doe je het gelijk goed met een goeie achtergrond :D

Icoontje is terug, heb alleen geen internet eigenschappen meer als ik met mijn rechtermuisklik erop klik.
Maar verwijder toch nooit cookies/bestanden/geschiedenis.

Of raden jullie dit aan toch te doen?

Alvast bedankt Ivan!!:)
 
Zou ook graag wisselen van icoontje. Maar als je dat oude icoontje terug wilt, zult ge naar Uw internetverbinding moeten gaan en daar dan het vakje aanvinken dat het op Uw scherm moet staan.
 
Zou ook graag wisselen van icoontje. Maar als je dat oude icoontje terug wilt, zult ge naar Uw internetverbinding moeten gaan en daar dan het vakje aanvinken dat het op Uw scherm moet staan.

Dat begrijp ik niet zo goed..?
Waar moet ik heen? verbindingen..?? of de internet opties?
Wat moet ik aanvinken dat het op mijn scherm moet staan..?

Misschien een tip welk tabblad ik moet zoeken of het een of ander?

Alvast bedankt !:)
 
Dat begrijp ik niet zo goed..?
Waar moet ik heen? verbindingen..?? of de internet opties?
Wat moet ik aanvinken dat het op mijn scherm moet staan..?

Misschien een tip welk tabblad ik moet zoeken of het een of ander?

Alvast bedankt !:)
Misschien allereerst eens aangeven welke Windows je hebt. Heb je Windows XP, dan ga je in het configuratiescherm en zoek daar de internetverbinding. Als je er op klikt onder eigenschappen, zal je zien dat er op een bepaald tabblad staat dat er moet aangevinkt worden om het icoontje op de desktop te staan.
 

Firefox reageert niet fatsoenlijk met bepaalde site's.

Zo kunnen mensen die firefox gebruiken niet fatsoenlijk mijn site bezoeken.
Bepaalde dingen krijgen ze gewoon niet te zien omdat flashplayer dat niet toelaat ofzo.

Ik gebruik toch liever de gewone internet explorer van windows.
Firefox is wel veiliger en sneller heb ik gehoord.

Maar ik weet wel site's ik wel en niet bezoek dus met veiligheid boeit het niet zoveel.
En die paar seconden langer wachten heb ik er ook wel voor over:)
 
Firefox reageert niet fatsoenlijk met bepaalde site's.

Zo kunnen mensen die firefox gebruiken niet fatsoenlijk mijn site bezoeken.
Bepaalde dingen krijgen ze gewoon niet te zien omdat flashplayer dat niet toelaat ofzo.

Ik gebruik toch liever de gewone internet explorer van windows.
Firefox is wel veiliger en sneller heb ik gehoord.

Maar ik weet wel site's ik wel en niet bezoek dus met veiligheid boeit het niet zoveel.
En die paar seconden langer wachten heb ik er ook wel voor over:)

firefox wordt zoveel gebruikt dat je geen problemen mag hebben met sites bezoeken. Uiteraard moet je wel de juiste plugins hebben voor o.a. flash. Maar dan kan je zonder enig probleem sites bekijken die 100% in flash gemaakt zijn. Ook toepassingen die over veilige verbinding gaan zoals pcbanking etc is geen probleem, in tegenstelling tot met sommige andere kleinere browsers.
 
Firefox reageert niet fatsoenlijk met bepaalde site's.

Zo kunnen mensen die firefox gebruiken niet fatsoenlijk mijn site bezoeken.
Bepaalde dingen krijgen ze gewoon niet te zien omdat flashplayer dat niet toelaat ofzo.

Ik gebruik toch liever de gewone internet explorer van windows.
Firefox is wel veiliger en sneller heb ik gehoord.

Maar ik weet wel site's ik wel en niet bezoek dus met veiligheid boeit het niet zoveel.
En die paar seconden langer wachten heb ik er ook wel voor over:)

Neem van mij aan dat je met firefox geen enkel probleem zou mogen ondervinden indien je flash & shockwave zijn geïnstalleerd,ben zelf 25 jaar aan IE trouw gebleven maar sinds firefox 3.5 helemaal overtuigd nooit meer IE te gebruiken
 
Jawatte mooi achtergrond
Verwijder icon eens en ga naar start alle pro en daar zie je ie staan copy naar start menu.

Jaja Ivan , ze mogen er hier nog zulke plaatsen

Om het icoontje van Internet Explorer op je bureaublad te plaatsen, klik je op op start - programma's en klik daar rechts op internet explorer
Kopiëren naar - snelkoppeling op bureaublad weergeven. Het is toch dat wat er bedoelt word veronderstel ik?
 
Als je naar alle programma's gaat staat daar internet explore tussen, rechts op klikken en dan heb je de keuze.
 
Jaja Ivan , ze mogen er hier nog zulke plaatsen

Om het icoontje van Internet Explorer op je bureaublad te plaatsen, klik je op op start - programma's en klik daar rechts op internet explorer
Kopiëren naar - snelkoppeling op bureaublad weergeven. Het is toch dat wat er bedoelt word veronderstel ik?


Ga naar de 1e pagina daar staat de screenshot dan weet je wat ik bedoel.
Het icoontje is gewoon gebugged als ik de internet opties eronder heb.
Klik: rechtermuisklik start-->eigenschappen-->menu start (aanpassen)-->vink internet explorer aan en tada, je hebt geen icoontje (bij mij).
Ik heb hem nu gewoon in de lijst gesleept zonder de internet opties eronder.
Nu heb ik wel een icoontje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan