Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nu heb ik het gezien je hebt het omcirkeld
Wat je eigenlijk moest gedaan hebben was
start -- alle programma's -- rechts klikken op internet explorer
Aan menu start vastmaken of toevoegen
 
Ja nu heb ik het gezien je hebt het omcirkeld
Wat je eigenlijk moest gedaan hebben was
start -- alle programma's -- rechts klikken op internet explorer
Aan menu start vastmaken of toevoegen

Ja dat heb ik ook nu.
Maar als je dan naar de internet opties wilt moet je persee de browser openen.
Standaard kun je dit via start-->internet explorer-->rechtermuisklik internet opties.
Deze is nu dus weg omdat ik hem niet meer standaard aan het menu heb maar via alle programma's.
Het is geen ramp, gewoon een bug van windows bij de nieuwe internet (7) geloof ik?
Aangezien microsoft te lui is om dit te updaten laten we het maar lekker zo staan zonder de opties eronder:D
 
Maar als je dan naar de internet opties wilt moet je persee de browser openen.

Nee hoor, dat hoeft niet
In configuratiescherm rechts klikken op internetopties , snelkoppeling maken, heb je wel een icoontje meer op je bureaublad.
Klik je gewoonweg op de snelkoppeling op je bureaublad en internetopties word geopend zonder dat je internet explorer hoeft te openen.
 
Maar ik hoef geen icoontje op mijn bureablad.
Het gaat zich erom dat ik het icoontje heb in mijn start lijst en dat ik met de rechtermuisklik erop naar eigenschapen voor internet kan gaan.
 
Hoe staan de zaken nu,heb je het al voor elkaar om terug normaal de internetopties te bekijken via je icoon of heb je toch een andere browser genomen?
 
Ik heb Internet Explorer gewoon aan de lijst toegevoegd zonder de opties eronder.
Nu mis ik tenminste het icoontje niet =)

BTW:
Ik dacht dat ik al had gezegt dat dit forum opgelost kon worden, maar blijkbaar is mijn post niet zichtbaar geworden.

Nog bedankt voor alle reacties

Gr,
Wesley
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan