Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

na eerdere problemen met Java, ondertussen opgelost met de hulp van Antwanneke, gooit Java opnieuw roet in het eten.... Sommige toepassingen geven aan : je browser ondersteunt geen Java. Als ik dan op de Java site ga kijken voor hulp staat daat dat ik in mijn IE bij extra moet gaan kijken onder geavanceerd en zoeken achter Microsoft VM om daar 'Java-logboekregistratie', 'Java-console' en 'Java JIT-compiler' aan te vinken . Maar die Microsoft VM staat er niet, ondanks het feit dat ik een melding gekregen heb dat die gedownload en geinstalleerd is! En dus reken ik weer op jullie.
 
Yep, en al een paar maal verwijderd en er terug opgezet en telkens terug opgestart. Maar, het is "opgelost" ttz ik had IE9 en heb deze verwijderd met "updates verwijderen" in het configuratiescherm, zodat IE8 er nu terug opstaat, Java verwijderd en er terug opgezet en zie het werkt weer allemaal. Nu mijn volgende vraag: is er ergens een conflict met java en IE9 of doe ik daar ergens iets verkeerd?
 
Yep, en al een paar maal verwijderd en er terug opgezet en telkens terug opgestart. Maar, het is "opgelost" ttz ik had IE9 en heb deze verwijderd met "updates verwijderen" in het configuratiescherm, zodat IE8 er nu terug opstaat, Java verwijderd en er terug opgezet en zie het werkt weer allemaal. Nu mijn volgende vraag: is er ergens een conflict met java en IE9 of doe ik daar ergens iets verkeerd?

Bekijk eens deze uitleg Java installeren in Internet Explorer 9
 
Ik heb eens gegoogeld en er zijn vele anderen die dezelfde problemen hebben met IE9 en Java. Maar ik lees ook dat deze problemen heel vaak voorkomen met bepaalde Online-Games. Vreemdgenoeg bij het ene spel wel en het andere niet.
Dan zou je toch moeten gaan denken dat dit probleem bij de spellen maker ligt die dus een update moet verzinnen voor IE9.
 
thx, het is idd meestal met online gamen. Ik zal de "spellenmaker" er eens even attent moeten op maken en eens zien wat daar gezegd wordt!! Van zodra ik antwoord heb hoor je er nog van. Maar niet getreurt, ik kan en ben nog steeds online en dat is het voornaamste, hé.
 
Gelukkig wel ja, ik zou je hier niet willen missen :p

Software en besturings makers testen meestal alles goed uit, voordat er nieuwere versies uitkomen. Meestal gaat alles goed op enkele kleine bugs na.
Ze kunnen geen rekening houden met websites die online applicaties aanbieden. Dat is hun probleem en moeten zelf maar zorgen dat het onder de nieuwste browsers en andere scripts werkt.
 
Effe Offtopic. Ik zie dat je in Bilzen Eik woont.
Ooit kwam ik op een popfestival in Bilzen, dit moet ongeveer 35 jaar geleden geweest zijn. Ik heb daar toen Blondie The Kinks en Japan gezien en nog wat bandjes die ik niet meer kan herinneren.
Ik sliep toen in een tentje ergens op een weiland vlakbij het festival terrein.

Bestaat dit festival nog ?
 
Effe Offtopic. Ik zie dat je in Bilzen Eik woont.
Ooit kwam ik op een popfestival in Bilzen, dit moet ongeveer 35 jaar geleden geweest zijn. Ik heb daar toen Blondie The Kinks en Japan gezien en nog wat bandjes die ik niet meer kan herinneren.
Ik sliep toen in een tentje ergens op een weiland vlakbij het festival terrein.

Bestaat dit festival nog ?

Jammer genoeg niet, dat is ter ziele gegaan door de uitzendeisen van de toenmalige nationale zender. En door de doorgedreven drugscontroles enz.... man waren dat tijden. Ik heb dat nog allemaal live kunnen meemaken en ervan genieten. Deep Purple, Black Sabbath, The Kinks, The Troggs, Procol Harum, Golden Earring, the Bonzo Dog Doh Dah Band,Rod Stewart, Status Quo, Lou Reed, Aerosmith, AC/DC, The Cure, The Kids, Van Morrison,James Brown,Elvis Costello,The Police en vele anderen, ach ja Armand en Boudewijn de Groot, Cat Stevens, The Small Faces niet vergeten. Dat heeft geduurd van 1965 tot 1980 of 1981. Eik is een gehucht op een 3-tal km van Bilzen en toch bleef ik een week in Bilzen op dezelfde wei als jij waarschijnlijk :) Gewoon om onder de ogen van mijn ouders weg te zijn. Op het festival zelf gingen de joints gewoon van hand tot hand effe sleuren en doorgeven.... Maar dan zijn wij waarschijnlijk leeftijdsgenoten , hé.
 
Dat waren fantastische tijden en ben blij dat ik het allemaal meegemaakt heb. Ook Pinkpop bestond toen nog niet zo lang en natuurlijk kwam ik daar ook.
En de softdrugs , natuurlijk dat hoorde er allemaal bij, ook in mijn jeugd.
Wij moeten inderdaad ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Ik ben bijna 54 nu.
Grappig om te horen dat we toen op dezelfde wei geslapen ( nou ja geslapen ) hebben. Misschien was je wel mijn buurman toen. Ha ha.
 
Wist je trouwens dat "Jazz Bilzen" de "moeder van alle festivals" genoemd wordt. Daarna hadden ze zowat overal in de wereld plaats. Ik was zelf altijd een trouwe bezoeker geweest van Pinkpop en was zelfs op HET festival op het engelse Isle of Wight in 1970 waar Jimi Hendrix zijn laatste concert gaf enkele dagen voor zijn dood! daar waren toen maar effe 600.000 toeschouwers en het was daar een puinhoop, maar wat een festival en wat een muziek :duimop:. Als ik dat allemaal terug voor mijn geest haal krijg ik weer de kriebels en zou dit alles onmiddelijk opnieuw doen. Bedankt voor het terug ophalen van herinneringen :yahoo: Trouwens ik ben pas 60 geworden.
We zijn wel effe echt off topic bezig hé (lachen)
 
Richy,
Van Java gesproken. Ik heb ook IE9 en Java. Ik heb na veel gezeur met Java het gede-instlleerd met REVO. Daarna de niuwste versie (26) binnengehaald. Ik kreeg de melding dat ik het al had, hoewel het gewist was! Daarna opnieuw gedaan en in een andere folder geplaatst.Toen ging het wél.

Succes! | WW
 
Laatst bewerkt:
ik heb Java gewist, ben terug naar IE8 gegaan en daarna de laatste versie van Java terug geplaatst en voorlopig geen problemen meer. Ik heb een paar mailtjes gedaan naar de online game site maar daar beweren ze dat alles naar behoren zou werken onder IE9!!?? Ik kan goed leven zonder IE9, hoor, ik weet ook niet of het zo'n geweldige update is. Als ik in de mood ben probeer ik dat toch nog wel eens hoor, maar ik blijf liever online zonder problemen, ik ben aan mijn eindwerk fotografie (architectuur) bezig en heb mijn pc-tje nu broodnodig. Toch bedankt voor de reactie.
 
RichKE,
Ik kan je begrijpen dat je - voorlopig - liever blijft bij wat naar nu behoren terug werkt. Toch moet je, wanneer je 'in de mood' bent, naar IE9 teruggaan. Het echte voordeel zal komen wanneer er meer gebruik wordt gemaakt van HTML5 voor video.
Succes met je eindwerk. M.V.G., | WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan