Status
Niet open voor verdere reacties.
RichKE,
Ik kan je begrijpen dat je - voorlopig - liever blijft bij wat naar nu behoren terug werkt. Toch moet je, wanneer je 'in de mood' bent, naar IE9 teruggaan. Het echte voordeel zal komen wanneer er meer gebruik wordt gemaakt van HTML5 voor video.
Succes met je eindwerk. M.V.G., | WW

pak dan toch gewoon vuurvos. die doet het al perfect met html5 sinds februari :p

kijk hieronder maar wat ik doe met IE :p
 
RichKE, Antwanneke,
Je Vuurvos mag dan IE9 opvreten, ik ben er zeer tevreden mee. Ieder zijn voorkeur zou ik zo zeggen.
m.v.g.,
WW
 
@ wawa ik sta je bij ,ook blijf ik trouw aan IE (deze heeft me immers nog nooit in de steek gelaten ) en dit zeg ik met mijn volle verstand ..(lachen)
het ligt voornamelijk veel aan je eigen ..af ,wat je verlangen /eisen zijn en welke site's je toegang verleent !!!
 
Niet alles werkt perfect met IE9 maar ook niet met Firefox5.
Onlangs wilde ik mijn belastingsaangifte doen via Taxonweb. Maar noppes. Kon niet aan myminfin. Bleek dat zowel IE9 als FF5 voor problemen zorgden in de 64bit versie. Dan maar eventjes FF4 gedownload (men verzekerde me dat dit zou werken) en ja hoor, probleemloos kon ik mijn aangifte doen.
 
haha! ik ben gelukkige eigenaar van de 'vereenvoudigde aangifte' maw: ik hoef niks meer in te vullen, niet on-of offline. tenzij je natuurlijk giften doet ofzo. maar voor de rest staat der alles in! hypotheken, spaarplannen en verzekeringen, the works, allez. leve Vincent.
 
@ mik ik heb nogthans ook de win7 x64 en gebruik IE9 van het moment dat deze via de updates binnen kwam , mijn belastings aangifte heb ik al ingediend het moment dat tax on web de site open stelde , die van mijne zoon heb ik gisteren ingediend samen met hem (zodat hij dit leerd) wel dit ging in beiden keren vol strekt probleemloos ..
nu moet ik wel vermelden dat als de website teveel aangiftes te verwerken krijgt , het dan moeilijker ga of zelfs op dat moment niet !
 
@ mik ik heb nogthans ook de win7 x64 en gebruik IE9 van het moment dat deze via de updates binnen kwam , mijn belastings aangifte heb ik al ingediend het moment dat tax on web de site open stelde , die van mijne zoon heb ik gisteren ingediend samen met hem (zodat hij dit leerd) wel dit ging in beiden keren vol strekt probleemloos ..
nu moet ik wel vermelden dat als de website teveel aangiftes te verwerken krijgt , het dan moeilijker ga of zelfs op dat moment niet !

Ik heb rechtstreeks de helpdienst aan de lijn gehad. Ze hebben me gemeld dat er problemen waren met de laatste IE9 versie en ook met FF5. Ze hebben me de FF4 opgestuurd en gevraagd om daarmee eens te proberen. Bij allen met problemen was dit de oplossing ook voor mij.
Als ik nu probeer de gegevens van MYMINFIN op te halen met IE9 problemen. met FF4 geen problemen. Dus zeker niet van teveel verkeer.
 
Het is zolang stil...
Is het opgelost, dan weten we het graag!
m.v.g.,
WW
 
Het is zolang stil...
Is het opgelost, dan weten we het graag!
m.v.g.,
WW

Oeps, das just, eeeeeh opgelost, ja, maar ik werk nog steeds met IE8 ipv 9 en daar loopt dat allemaal als een fluitje van een cent. Ik ga voorlopig ook niet veranderen van IE of heeft IE9 zoveel voordelen ten opzichte van van IE8?
 
Ik gebruik beiden. IE9 is wat veiliger, maar IE8 vind ik handiger in gebruik. Maar dit laatste zal persoonlijk zijn.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan