Microsoft komt al begin 2015 met Windows 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat moet dan al een ferm tool zijn ,,kun je er ook geld mee maken ! ;)

**nu ben ik wel benieuwd naar dat programma ...hoe heet dit ..!
 
ben je een ontwerper ...vermoed dus van wel ...technisch ingenier
 
Op het ogenblik ben ik gewoon een gepensioneerd iemand die dit programma soms nog eens gebruikt om vrienden en kennissen voort te helpen bij het tekenen van sommige constructies waardoor ik hen de moeite bespaar om zelf alles uit te zoeken.
 
Ja dit is geene kattepis JW...ooit heb ik samen met Russin les gegeven voor pc...die was technisch ingenier ...en was met autocad bezig..zag één boek van zeker 25cm dik!!!heeft hier ook lang avondschool gevolgd...gelukkig heeft ze werk nu!!!is echt speciale materie...knap dat je dit kunt JW...
 
dat je nu gepensioneerd ben was me al duidelijk gezien je leeftijd vermeld werd ...ik bedoelde hier je beroepsverleden !
 
dat je nu gepensioneerd ben was me al duidelijk gezien je leeftijd vermeld werd ...ik bedoelde hier je beroepsverleden !

Mijn beroep was doodeenvoudig: lasser (auto-oxy, electrode, mig, mag, tig) maar voor dat Autocad heb ik meerdere jaren CVO gevolgd. Minstens om de drie jaar kon je terug beginnen, wilde je gebruik kunnen maken van de nieuwste versies. Ik heb de versie 2004, 2008 en 2010 gevolgd. Ik heb nu voor mezelf 2014, en ik moet zeggen dat het verdomd moeilijk is om nu zonder begeleiding hier uw weg in te vinden.
 
Ja dit is geene kattepis JW...ooit heb ik samen met Russin les gegeven voor pc...die was technisch ingenier ...en was met autocad bezig..zag één boek van zeker 25cm dik!!!heeft hier ook lang avondschool gevolgd...gelukkig heeft ze werk nu!!!is echt speciale materie...knap dat je dit kunt JW...

Mijn dikste boek over Autocad is 1832 bladzijden. Het is de versie 2004. Daarmee begin je vanaf nul. De volgende boeken waren veel dunner omdat het grootste deel ook in de versie 2004 voorkomt.

Mijn medeleerlingen waren voor het grootste deel ook ingenieur of hadden hogere studies gedaan, maar dat wil weinig of niets zeggen, de tekeningen moeten hoe dan ook gemaakt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan