Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik heb gisteren spotmau op mijn pc gezet omdat ik een paswoord vergeten was en het met dit prg kon achterhalen, wat overigens prima lukte.

toen ik vandaag mijn pc opstarte kreeg ik een scherm met daarop het logo van spotmau en de keuze om er het paswoord te zoeken of op te starten vanaf hd. deze beide zaken werken zonder enig probleem.
maar het is wel zeer vervelend telkens je opstart dat scherm te krijgen dat voor niets meer nodig is.
ik dus naar configuratiescherm - software verwijderen en het desbetreffende prg weg gedaan.

pc uitgezet en terug opgestart en ja hoor dat verdomde scherm is daar weer met dezelfde meldingen.

dus het prg is niet weg van de pc.
kan het ook nergens meer vinden maar het werkt nog steeds zoals voorheen

iemand enig idee hoe ik dat prg zou kunnen verwijderen?

met dank

dan
 
kijk eens in de C/Program files (x86) of je daar dan de map " spotmau " vermeld ziet staan ..
indien zo verwijder je deze ...
kijk tevens ook eens bij start in de mat " opstarten " of deze daar ook vermeld staat , indien zo verwijderen !
na dat je een verwijdering gedaan heb , herstart je je systeem .. en deel je je bevindingen mee
 
Wat krijg je dan te zien ? Het bootmenu ?

Kan er zo uit zien
75469511.png
 
dit word vervelend nu ...
nu dien je in feite dat tool terug te gaan installeren en daarna het unnistal tool te gebruiken dat er zelf mee geleverdt word inplaats van
dit te verwijderen via programmas en onderdelen ..

vraagje van welke site heb je deze " spotmau " opgehaald ..

rechtzetting :
indien je dat scherm van hierboven te zien krijgt bij het opstarten van de pc ...
dan dien je een opstartherstel te doen vanaf de installatie dvd of een recovery disk
 
dit word vervelend nu ...
nu dien je in feite dat tool terug te gaan installeren en daarna het unnistal tool te gebruiken dat er zelf mee geleverdt word inplaats van
dit te verwijderen via programmas en onderdelen ..


lukt niet

vraagje van welke site heb je deze " spotmau " opgehaald ..

tucows

rechtzetting :
indien je dat scherm van hierboven te zien krijgt bij het opstarten van de pc ...
dan dien je een opstartherstel te doen vanaf de installatie dvd of een recovery disk

lukt ook niet meer

zal maar verder doen zoals het nu is
hoef in feite enkel maar te klikken op booten vanaf hd en het spul werkt als vanouuds

allemaal bedankt om te helpen

dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan