Volgen Agics is er een virus op mijn systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de Agics scan ook eens gedaan wel mijn systeem blijkt proper te zijn ...
kreeg wel een waarschuwing betreffende de update functie van Windows " er werd mij vermeld dat deze niet op automatisch ingesteld stond" terwijl dit wel het geval is ...dit laat me dus vermoeden dat deze scan steken laat vallen en niet 100% juist is ... Hier de link naar het log

**er is een vermelding naar TuneupUntilitiesApp64.exe terwijl deze dus niet aanwezig is op mijn systeem omdat ik de AVG Pc TuneUp 2013 gebruikt


wil jezelf de Agics systeemscan proberen Hier is de link naar versie 2.0.2.0
 
Laatst bewerkt:
@Swake

Allemaal (46) groene vinkjes.

Ninite is de betaalde versie. Is er werkelijk een Trojaans Paard met de naam Artemis in mijn systeem? Of zevert Agics er dan maar op los?

Walter
 
Laatst bewerkt:
@ Anthony K
al de 3 links werken hier niet , nu is de vraag ligt het aan de links of ligt het aan mijne pc ? ( wat ik sterk betwijfelt )
 
haha, nee het ligt inderdaad niet aan jou. Ik heb soms wat problemen met links te posten hier.
Is nu in orde trouwens.
 
Geen idee. Ik plaats men link zoals het hoort, en vanaf het moment dat ik het bericht post is er vaak een deel van de link verdwenen.
Als ik daarna het bericht bewerk en de juiste link terugzet, is alles meestal in orde. (soms moet ik meerdere keren bewerken).
 
OK, heb ik nog niet meegemaakt.

Meldt eens een link waarbij het misloopt, dan kunnen we er naar kijken wat er fout kan gaan.
 
[1] Ik zal het maar op een false positive houden zeker? Anders kan ik ook nog eens met Ninite ophouden en dat zou ik ook niet graag doen.
[2] Waarom heeft Agics dan die dienst aangeboden? Toch niet om onnodig mensen de stuipen op het lijf te jagen zeker?
► Ondertussen zijn er al 40 goed bedoelde berichtjes aan besteed.
M.Vr.Gr., | Walter
 
@wawa : is dat de eninge antivirus ( agics) die jij gebruikt?
waarom gebruik je niet avast antivirus free + malwarebytes antimalware?
dit zijn volgens mij de beste gratis beveiligingsprogjes op het moment ......ik gebruik die ook op mijne pc ;)
 
@wawa : is dat de eninge antivirus ( agics) die jij gebruikt?
waarom gebruik je niet avast antivirus free + malwarebytes antimalware?
dit zijn volgens mij de beste gratis beveiligingsprogjes op het moment ......ik gebruik die ook op mijne pc ;)

Volledig mee akkoord hier. :)
Ik zou er die Agics gewoon afgooien. Niet dat ik geloof dat dit oplichters zijn, zeker niet. Maar hun database is duidelijk onvoldoende up-to-date.
En dit is trouwens geen virusscanner, maar enkel een malwarescanner.

@Pluis: Heb dit willekeurig met alle links (nu dus met alle 3 de bovenstaande). Was nu wel al een tijdje geleden. Best vreemd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan