Volgen Agics is er een virus op mijn systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Pluis: Heb dit willekeurig met alle links (nu dus met alle 3 de bovenstaande). Was nu wel al een tijdje geleden. Best vreemd...

Het is even Off-Topic, maar heb effe geen zin om hier een nieuw topic van te maken.

Je kunt het adres in de adresbalk van de Browser kopieren en deze link direct op het forum plakken.
Gebruik niet het wereldbolletje van de editor. Deze kun je gebruiken om onder een bepaald woord of bepaalde zin een link te plakken.

Voorbeeld:

Link = Met gebruikmaking van het wereldbolletje
www.pctuts.be = Meteen in de editor geplakt
 
Ik typ steeds de bb code uit wanneer ik een link post:

(url)link(/url) of (url=link)naam(/url)

(met de juiste [ ] haakjes natuurlijk. ;)

Het gaat echter enkel fout wanneer ik mijn tekst post. Dan veranderd de link naar een andere link waardoor deze niet meer werkt.

@Walter: Excuses voor de spam in je topic. ;)
 
Gewoon de url in de editor plakken eens proberen en geen BBcode gebruiken.

En wil je een link onder een woord of zin plaatsen, gebruik dan het wereldbolletje bovenin de editor
 
@PcMich | Ik gebruik die Agics site alleen om mijn Logje eens automatisch te laten checken.
Voor de rest weet ik wel best hoe me te beveiligen en af en toe eens off-line te scannen.

Grtn | Walter
 
@PcMich | Ik gebruik die Agics site alleen om mijn Logje eens automatisch te laten checken.
Voor de rest weet ik wel best hoe me te beveiligen en af en toe eens off-line te scannen.

Grtn | Walter

En onthoud goed: De beste scanner bestaat niet.
 
@wawa : is dat de eninge antivirus ( agics) die jij gebruikt?
waarom gebruik je niet avast antivirus free + malwarebytes antimalware?
dit zijn volgens mij de beste gratis beveiligingsprogjes op het moment ......ik gebruik die ook op mijne pc ;)

Wawa gebruikt Emsisoft en is zeker geen slecht antimalware pakket.
 
Ik gebruik al lang "Emsisoft" en ben er zeer tevreden over. En sinds ik Ninite niet meer gebruik is ook de zogezegde Trojan weg. Alles is dus in orde.

Ik gebruik nu Windows 8.1, maar de 'start'-knop die ze nu er bij zetten heeft 0.0 waarde. Nu heb ik 'StartIsBack'** er op gezet en alles is als met V. 7.00! Maar: indien gewenst kan men van alle 8.1 functies gebruikmaken. Dit is de beste oplossing!

Groetjes |||||||||||| WW

** = betalend. Een paar $$$.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan