win 7 via usb op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het mogelijk om via usb win7 op de pc te zetten? zo ja hoe moet ik dit doen ,ik heb het prog al op usb staan maar er gebeurd niets als ik de usb in de pc steek. ik heb een partitie gemaakt om win7 er op te zetten want ik zou graag xp behouden.
alvast bedankt!!
 
je dient het tool te gebruiken dat door Lana vernoemt is maar als de stick aangemaakt is dien je te herstarten met de stick dus aangesloten ...
deze zal in de bios herkend moeten worden ..deze dien jij dus als eerste opstart medium in te stellen ...
nadat er de bevestiging in de bios gedaan werd door F10 en Enter start de pc verder op van af deze stick ...
 
je dient het tool te gebruiken dat door Lana vernoemt is maar als de stick aangemaakt is dien je te herstarten met de stick dus aangesloten ...
deze zal in de bios herkend moeten worden ..deze dien jij dus als eerste opstart medium in te stellen ...
nadat er de bevestiging in de bios gedaan werd door F10 en Enter start de pc verder op van af deze stick ...

qtex,zou jij mij kunnen uitleggen wat ik juist in de bios moet veranderen,want ik heb verschillende keuzes i.v.m de usb,graag stap voor stap als het mogelijk is
thxx
 
deel eerst eens mee over welk moederbord je beschikt , vermeld ook het merk /model !
noteer anders eens welke osb opstart opties je bezit ..want dit is dus in elk systeem iets anders... zo word er bij mij de usb weer gegeven als een usb harde schijf ( usb+hdd)
 
bedoel je vergelijkbaar met deze afbeelding ...(van het internet geplukt )
Ashampoo_Snap_2014.03.04_16h00m53s_002_.jpg

dan dien je bij first boot device de usb hdd te selecteren ...
 
over het moederbord kan ik niets vinden.maar de opties zijn;1.usb-fdd 2.usb-zip 3.usb-cdrom.

Om even tussendoor een tip te geven; je gaat deze gegevens (merk/model) van je moederbord wel moeten zien te achterhalen in deze situatie. Je gaat hoogst waarschijnlijk de nodige drivers moeten downloaden van de support site van die fabrikant om je Windows op punt te zetten.
Snelste methode is even je kast open te maken en de gegevens af te lezen van je moederbord.
 
dit is wat ik krijg na de test met speccy.


Operating System
Microsoft Windows XP Professional 32-bit SP3
CPU
AMD Athlon II X2 250 36 °C
Regor 45nm Technology
RAM
4,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 535MHz (7-7-7-20)
Motherboard
Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-MA785GMT-UD2H (Socket M2) 35 °C
Graphics
Standaardbeeldscherm (1024x768@85Hz)
ATI Radeon HD 4200 (Gigabyte)
Hard Drives
466GB Seagate ST3500418AS (SATA) 29 °C
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-S223C
Audio
AMD High Definition Audio Device
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan