win 7 via usb op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het mogelijk om via usb win7 op de pc te zetten? zo ja hoe moet ik dit doen ,ik heb het prog al op usb staan maar er gebeurd niets als ik de usb in de pc steek. ik heb een partitie gemaakt om win7 er op te zetten want ik zou graag xp behouden.
alvast bedankt!!
 
Om te booten vanaf de USB stick, heb je de F12 functietoets geprobeerd ? Als het goed is krijg je een bootmenu te zien en hoef je helemaal niets te veranderen in het bios.
 
hier ben ik al terug met een prob. ik heb gisteren een wachtwoord ingesteld bij win7.nu ben ik zeker welk ww het is maar toch geeft hij aan dat het niet juist is.hij geeft met momenten welkom aan maar na een tijdje zegt hij dat het niet juist is.ik heb xp er ook nog opstaan en kan ik dan via de partitie waar win7 opstaat in het menu voor het ww geraken.of bestaat er een progje waarmee ik toch kan opstarten?
 
Als je een Azerty toetsenbord gebruikt.
Start uw PC niet op in Windows 7 met Qwerty toetsenbord indeling.
Probeer eens dat wachtwoord in te geven alsof je een Qwerty toetsenbord gebruikt.

Qwerty.jpg
 
ik ben er ingeraakt met het prog kon-boot.wanneer ik hetzelfde ww wil instellen geeft hij aan dat het fout is.hoe kan ik dit ww verwijderen zodat ik een nieuw kan instellen en hopen dat ik niet hetzelfde probleem heb achteraf met opstarten
 
bij gebruikersaccount kan ik het ww niet verwijderen.moet dit gebeuren in de bios? zo ja hoe moet dit gebeuren.nu moet ik elke keer opstarten met de kon-boot cd en hoef ik zelfs geen ww in te geven.weet iemand raad aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan