Windows 12 Windows 12 komt eraan...

Thx voor deze info.
Ik dacht dit al ergens gehoord te hebben dat Win 12 voor 2024 was, maar nog geen exacte maand. Juni is niet lang meer om nog bij te schaven.
 
De enige reden waarom mensen niet (of minder) tevreden zijn met een nieuw OS, heeft 9/10 te maken met de UI, de manier waarop ze ermee moeten werken of omgaan. Technisch is een nieuwer OS vrijwel altijd een verbetering. Over de UI kan men discutieren.
Daarom begrijp ik de vraagstelling van Aardbei wel een beetje. Er is vrijwel geen enkele reden om Windows 11 (technisch) af te kraken.
De frustratie komt dus veelal verder van het wijzigen van de gekende vaste methoden.
Windows 8 was (is) een voorbeeld van een totale mislukking. En naar mijn inziens ook voledig terecht.

Men ziet dat telkens terugkomen... Uiteindelijk past iedereen zich goed aan, maar mensen hebben het nu eenmaal moeilijk met vernieuwing.

Dit even terzijde...
 
Helemaal mee eens.
Microsoft luister te weing naar de behoeften van de gemiddelde gebruiker.
Al die grafische veranderingen zitten de meeste niet op te wachten. (vaak te omslachtig)

De ouderwetse omgeving kan je gelukkig nog steeds terugkrijgen met OpenShell (Setup) 4.4.191. Het werkt prima
Open Shell is de voortzetting van Classic Shell, een verzameling functies die beschikbaar waren in oudere versies
van Windows, maar later werden verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn wel meer mensen die niet aan Win 11 zijn. Echter ik vind het een super OS, net als ik Win 10 een super goed OS vond. Ik hoop dat ik mits de nodige omwegen straks ook Win 12 zal kunnen draaien op mijn Intel core i5 van de tweede generatie.
Ik heb vandaag ook een hopelijk toekomstige klant die een computer wenst te kopen van mij, maar ik moet wel een schil boven op Win 11 zetten die hem er doen uitzien als een Win 7 computer. Dit vind ik persoonlijk niet goed. Je moet willen mee gaan met je tijd. Maar ik begrijp maar al te goed dat er super veel mensen de look en de feel van Win 7 liever hadden als dit van de Win 11.
 
Terug
Bovenaan Onderaan