Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Allemaal,

► [1] Het zonder meer duidelijk dat vanaf Windows 8, het accent werd gelegd op de Touch screen-gebruikers. De die hard Desktop gebruikers zoals velen onder ons ondervinden niets dan problemen bij het zoeken van work-arounds.

Het terugkomen van de start knop in Win8.1 is een grap! Hoewel ik echt mijn best heb gedaan om volgens de instructies van Win8.1 te werken is het me niet gelukt om echt prettig te werken. Er zijn een vijftal mogelijkheden om een betere oplossing met de startknop terug te hebben.
Uit de vijf mogelijkheden heb ik [ StartIsBack ] ± $3,5 gekozen en ben er zeer blij mee. Het is echt zoals in Win7 en zonder enig verlies van de Win8.1-mogelijkheden. Bovendien in het Nederlands.

► [2] Ik had betaalde Emsisoft als antivirus. Nu lees ik dat vanaf Win8.1 de Win-Defender helemaal is veranderd en betrouwbaar zou zijn als enige Antivirus. Ik heb dat nu ingesteld en merk een lage systeembelasting. Nu nog afwachten of er Virussen doorkomen.

Graag jullie opinie over de twee punten. Dank op voorhand.

Groetjes,
WW
 
Ja navarro ik ben van 4 GB naar 8 GB ram gegaan en bij jou zou het moeten gaan met 1 GB.
Ik had dat van VM inderdaad al over het hoofd gezien.
Met 1 GB kan dat wel niet vlot werken.
 
als ik nog eens in VM werk probeer ik eens met 2gb.....Luc gebruik je antivirus van MS of andere....dacht dat QTex ..dat je er geen mag opzetten....
 
@ navarro je dient elke windows wat je in vmware installeerd te gebruiken als zijn eigen windows dus ook een antivirus en de microsoft updates ...
je vermeld mijn naam maar heb ik je ooit gezegd dat dat niet hoefde ( denk het niet !)
 
@Qtex van die VM lig ik niet wakker...als daar iets gebeurd...
vraag is antivrus er op zetten of alleen die deffender van MS... is voor de OS in dual he...dacht je ergers zegde gene erbij zetten..:vraagteken:
 
effe de opmerking meegeven dat de Win8 de Defender heeft meegekregen dit is dus al een volledige beveiliging ( antivirus +anti spyware +firewall) dus indien je een andere ga installeren dan zal de defender uitgeschakeld worden ...( nu weet ik niet of dit dan ook enkel betrekking heeft op de antivirus of de gehele Defender )
en dit dan makker......
 
Ik gebruik AVG Internet Security 2014 van hier:
De sleutel staat er al in
AVG Internet Security 2014 Free Download with 1 Year Serial Key
Dit is de 64 Bit : http://www.avg.com/download-file-x64-triisc-huawei

Dit is de 32 Bit : http://www.avg.com/download-file-x86-triisc-huawei

Ben er zeer tevreden over.

AVG.jpg
 
jij haalt rapen en kolen door elkaar ..
ik zei dus dat de windows 8 - 8.1 de defender meegekregen heeft wil jij je eigen antivirus gebruiken , dan dien je de defender uit te schakelen ( dit gebeurd meestal vanzelf bij het installeren van je eigen beveiliging )
ga je een windows 8 installeren in VMWare heb je de defender ook ..m.a.w. er is dus een antivirus +anti spyware +firewall actief
 
vind appelen en peren beter...:lachen78:nog eens van VM lig ik niet wakker....
volgende keer dak WIN 8.1 opstart...neem ik AVG van Luc...
toch bedankt voor uitleg.....;)
 
Het verbetert bij mij ook al wat. Toch was het een verademing toen ik de StartIsBack installeerde. Nu heb ik toch de keuze. ||| Walter

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PC: Desktop ACER Veriton ACPI x86-based barebone+ PC | OS: Windows 8.1 Pro 32-bit | Browser: IE11 | Processor: Intel Pentium E5300 @ 2.60GHz Wolfdale | RAM: 4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 399MHz | Moederbord: Acer EG43LMK | Grafisch: HP LP2065, 20” (1600x1200@60Hz); 2 x Intel G45/G43 Express Chipset | Harde schijven: 120GB SAMSUNG SSD 830 Series ; 2TB LaCie d2 Quadra v3C (eSATA) ; 500GB Samsung Portable ; 1TB iOmega ; 2GB LaCie HD MAX ; 200GB HP Pocket Madia | Optische schijven : HL-DT-ST DVDRAM GT30N ; HL-DT-ST BD-RE BE06LU10 Blu-Ray | Geluid: Realtek High Definition Audio | Antivirus: Emsisoft Anti-Malware | Backup: Paragon Home & Macrium Reflect |
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan