zoekfuncitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

De ene keer werkt mijn zoekfunctie niet en de andere keer wel, als ik de pc herstart dan werkt die wel weer?
Iemand enig idee hoe dit komt?

greets

ed
 
waarom deze de ene keer wel gaat en de andere keer weer niet kan ik niet verklaren ...
heb jij al eens je systeem gescant met malwarebytes en met de adwcleaner ?
 
indien jij een afbeelding via imgdumper.nl wil plaatsen dan dien je eerst op bladeren te klikken ..
vervolgens navigeer jij naar de gewenste afbeelding en je selecteer deze dan ook ..
klik dan op upload en je afbeelding verschijnt in imgdumper ...
tevens zie jij dan een lijst verschijnen met wel 10 links !
neem de eerste van deze lijst en plaats deze in je volgend bericht ...
je dient in het geval je een afbeelding via een pb wilt door sturen dus een link te vermelden van deze afbeelding in je pb's
rechtstreeks een afbeelding plaatsen in een pb kan dus niet .

Ashampoo_Snap_2015.10.21_23h07m13s_005_.jpg
 
betreffende het probleem van de zoekfunctie dat niet werkt doe je het volgende indien de scans geen oplossing bieden ..

klik met de rechtermuisknop op het startmenu linksonderin
klik vervolgens op Opdrachtprompt (als administrator uitvoeren)
typ sfc /scannow (let op spatie tussen sfc en /scannow)
druk op ENTER

Laat de scan z'n werk doen en start hierna de computer opnieuw op.

*heb je na de herstart nog steeds last van het probleem betreffende de"zoekfunctie ?
*dan doe je het volgende ..

klik met de rechtermuisknop op het startmenu links onderin
klik vervolgens op Opdrachtprompt (als administrator uitvoeren)
typ DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (let op spaties voor elke /)
druk op ENTER
neem afstand en laat alles gebeuren ...is deze gedaan krijg je er een melding van herstart nu je de computer ..
en probeer nu of de zoekfunctie werkt ..
 
De reden dat je zoekfunctie stopt en terug werkt wanneer je herstart, komt doordat dit werkt met een service.
Wanneer je herstart, wordt de Windows Search service automatisch mee opgestart. Omwille van een onbekende reden, gaat de Windows Search service na verloop van tijd crashen. De enige methode om meer informatie ivm die crash terug te vinden is mbv Windows Logboek (systeem).
 
ok klik links boven op de 3 puntjes ( dit is het menu ) klik verder op " instellingen "
klik wederom verder op de " geavanceerde instellingen weergeven "...je ziet nu de knop start pagina weergeven met daaronder een website adres ...en waarschijnlijk staat hier dan bij u een verwijzing naar " bing "
ik heb hier een verwijzing naar google ingesteld ..en mijn zoek machine in de edge is dus google geworden .

Ashampoo_Snap_2015.11.01_14h16m52s_003_.png

google start hier tevens ook op als mijn start pagina in de edge browser daarvoor dien je dan bij "instellingen de verwijzing naar edge te verwijderen en de website adres van google in te geven .

Ashampoo_Snap_2015.11.01_14h22m30s_004_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan