zoekfuncitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

De ene keer werkt mijn zoekfunctie niet en de andere keer wel, als ik de pc herstart dan werkt die wel weer?
Iemand enig idee hoe dit komt?

greets

ed
 
open het menu in de edge browser en klik op instellingen ..
plaats een vinkje bij specifieke pagina of pagina's
kies aangepast
verwijder de vermelde web adres door op het kruisje te klikken
geef vervolgens het gewenste web adres in en klik op het plus teken om deze toe te voegen .

Ashampoo_Snap_2015.11.01_14h45m27s_005_.png

**dit antwoord stond er dus al vermeld in de 2de afbeelding hier boven !
 
voeg een 2de web adres toe ...
zoals je hier kunt zien heb ik de google vermeld staan en het nieuwsblad ..
start ik vervolgens de edge browser op dan openen er hier 2 browsers 1 ne met google en de andere met nieuwsblad .

Ashampoo_Snap_2015.11.01_15h26m47s_008_.png
 
Amai, zo omslachtig die edge browser. Ik blijf nog een tijdje trouw aan mijn chrome browser als ik dit zo zie. Ik had er na 10 minuten al genoeg van.
 
hoe kan ik de log va sfc /scannow plaatsen Qtex
het is een txt bestand, kan ik dit uploaden of zoiets
eens om te zien wat je van de log vindt, er zijn fouten gevonden staat er op het einde,
misschien de reden dat de zoekfunctie niet meer werkte,
zie jij waarom

ed
 
het log is een text bestand en dit kun je openen met kladblok ...
vervolgens kun je deze kopieeren en hier neer zetten in je volgende bericht echter is deze ook voor mij dus onmogelijk om deze te ontleden ..
je vermeld dat er fouten gevonden werden maar dat deze dus niet hersteld konden worden ...

wel je heb dus nu 2 opties ..

optie 1 je hersteld de Windows via het opstarten vanaf een installatie dvd en je kiest NIET voor een installatie maar je klikt links onder op "Repair "
dit zal je Windows systeembestanden herstellen zonder dat er ook maar iets verwijderd word ..

optie 2 ( indien de "instal.wim" aanwezig is op de C ) dan kun je ook de Windows herstellen via een opdrachtprompt ( uitgevoerd als Administrator ).

Je systeem herstellen met gebruik van een opdrachtprompt in Windows 8 -8.1-10

Start een opdrachtprompt op als administrator ..

Geef vervolgens de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth en druk op enter

Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald hebben en zal indien er geen fouten worden gevonden het volgende scherm laten zien ..
6b7b6a2108-Ashampoo_Snap_2014.04.10_17h20m45s_011_.png


Indien je dus een melding krijgt zoals hierboven mag je de opdrachtprompt sluiten ..
Er dient immers niets hersteld te worden !


Word er wel een vermelding gegeven dat er fouten zijn gevonden krijg je het volgende venster te zien ..

6b9a8e1a75-Ashampoo_Snap_2014.04.10_17h28m26s_012_.png


In dat geval ga je verder met de tweede opdracht regel !

Geef deze opdrachtregel DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth in en druk op enter
Ook nu weer wacht je geduldig al ...
Beiden opdrachten samen hebben ruim 30 minuten geduurd vooralleer deze gedaan waren .
Ook deze gaat weer tot de 100% behaald is ..
En indien het geluk aan uw kant staat dat het probleem verholpen kon worden ..dan zie je het volgende scherm.

6bb1562777-Ashampoo_Snap_2014.04.10_17h30m17s_013_.png


Sluit de opdrachtprompt af en herstart uw systeem ..
Nadat je systeem herstart is kan je weer verder met hetgene wat je daar voor bezig was ..
 
bedankt voor je antwoord, maar ik had toch niet gezegd dat het niet gerepareerd was, sorry daarvoor, ik vind het een heel interessante uitleg waar ik veel aan heb
er stond:

2015-11-12 21:01:14, Info CSI 0000522d [SR] Verify and Repair Transaction completed. All files and registry keys listed in this transaction have been successfully repaired
 
je vermelde dat er fouten gevonden waren en daar jij dus vroeg hoe je dit log kon plaatsen veronderstelde ik dat deze fouten dus niet hersteld waren .
een verkeerde veronderstelling !
fijn dat het verholpen werd ...werkt de zoekfunctie nu dan ook ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan