Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Ik kan niet meer verstaanbaar spreken. Zoals jullie weten: ik heb de spierziekte ALS , die steeds verder gaat .Bijgevolg zoek ik een technisch...
Antwoorden
12
Weergaven
961
  • Gesloten
Af en toe vragen programma’s om een uitzondering in de Firewall toegang. Zit daar een risico aan en kan het ook worden teruggedraaid? Vanmorgen...
Antwoorden
11
Weergaven
726
Men verbreekt internet voor een tijdje . Ik vraag aan mijn gebuur of vriendin of ik eventjes hun internet mag gebruiken. Hij vertrouwt mij en...
Antwoorden
11
Weergaven
238
  • Gesloten
Voor de Kerst wilde ik in enkele kousjes lotjes van de Nationale Loterij stoppen. Ik heb nooit eerder online lotjes gekocht en groot was de...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
Binnenkort krijg ik een fiberaansluiting en mij wordt gevraagd waar de aansluiting moet geplaatst worden. PC en vaste telefoon bevinden zich in...
Antwoorden
9
Weergaven
554
  • Gesloten
  • Opgelost
Regelmatig wil ik de folders van auchanroncq (dot com) bekijken maar meestal krijg ik de melding "Votre navigateur ou votre terminal ne supportent...
Antwoorden
9
Weergaven
730
  • Gesloten
Als ik een bericht ontvang via wetransfer krijg ik steeds het bericht: de gecomprimeerde (gezipte) map is ongeldig. Het lukt mij niet om dit...
Antwoorden
8
Weergaven
907
  • Gesloten
Welke paswoordpassenger raden jullie aan, liefst ene die bij het invullen een voorbeeld geeft en mij vraagt eentje te genereren.
Antwoorden
8
Weergaven
841
  • Gesloten
Mijn C-schijf blijkt vol te zijn. Nu staat daar o.a. ook een map 'OneDrive' op. Deze is ruim 19,5 GB. Kan ik die naar een andere schijf...
Antwoorden
7
Weergaven
892
  • Gesloten
Ik heb via wetransfer een audiobestand gestuurd naar een kennis. Omdat ik mijn eigen e-mailadres er ook in moet vermelden, krijg ik daar ook een...
Antwoorden
7
Weergaven
714
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan