Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Ik slaag er maar niet in om een backup CD te maken van de CD-ROM Van Dale Woordenboek. Nero, CloneCD, Alcohol120% doen het blijkbaar niet of ik...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als je regelmatig gebruik maakt van CMD om bijvoorbeeld in een DOS omgeving te pingen in een netwerk of fouten op te sporen of te herstellen is er...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
S
  • Gesloten
Ik heb in mijn opstartlijst adobe switchboard staan,waarschijnlijk van CS5. Voor wat zorgt dat en is het verstandig om die uit de opstartlijst te...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een probleem met messenger. Mijn ingebouwde webcam doet het niet, hij heeft het in het begin wel gedaan. Als ik naar het menu extra...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een Nexus 7 2013 LTE met Android 6.0.1 en eigenlijk geen probleem maar meer een ergernis. Plotseling is de achtergrond van deze, m.i...
Antwoorden
0
Weergaven
887
  • Gesloten
Ik op bureaublad op Spotnet en de optelling van de programma's begint tot einde en dan krijg ik melding : "er is een uitzondering opgetreden van...
Antwoorden
0
Weergaven
672
  • Gesloten
SOMS KAN IK EEN BIJLAGE NIET OPENEN OMDAT IN DE BLAUWE BALK GEEN BIJLAGE VERMELD WORDT ALS IK OP DE KNOP DOORSTUREN KLIK KOMT DE BIJALGE TE...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Nog meer dan 13 dagen beschikbaar je kan nadien gratis upgraden naar Windows 10 Pro Levering: Om toegang te krijgen tot de software zal de inlog...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Maandelijks hebben wij een clubblad dat gemaakt is in word 2007 en publicher 2003. Deze bevatten verschillende foto's zodat het bestand kan...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik wil graag de FitBit app installeren op mijn ipod touch 5 Momenteel zit er iOs 6.1.6 op, als ik een om een software update vraag, meld...
Antwoorden
0
Weergaven
890
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan