Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
heb iets gedownload alleen kwam erop mijn pc het nzb bestand opslaan in enopenen in mijn grabitmap en ging de donwload via utorrent komt hier mijn...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Graag wil ik een slideschow maken voor op mijn blog. Hierbij wil ik Picturetrail gebruiken.waar ik echt niet in...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na upgrade van windows 8.1 naar 10 krijg ik de melding bij live mail 2012: Serverfout: 3204 Server...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds een paar dagen kan ik niets meer installeren uit de Microsoft store. Ik krijg steeds de melding installatie mislukt. Iemand die raad weet...
Antwoorden
0
Weergaven
320
  • Gesloten
http://dc44.4shared.com/download/41375756/e1f69e42/Mak.pps?tsid=20081113-011554-3fba8e4a
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Download pagina Eraser is een opensource programma dat harde schijven, maar ook losse bestanden definitief kan wissen. Weg is niet altijd weg...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Via Google earth kan je o.a. foto's van monumenten op full screen van hoge kwaliteit bekijken. Kan je die ook in die kwaliteit op je harde schijf...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Is er iemand bekend met het programma Synergy. Synergy - Welcome - Synergy Ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg het nog niet geconfigureerd en...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Iemand had een filmpje nodig voor school en vroeg zich af of je filmpjes kan downloaden... Ik weet dat er addons zijn voor firefox...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Uit de Clickx website: Nieuwe Chrome-versie houdt het rustig - hintsentips - Clickx
Antwoorden
0
Weergaven
882
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan