Adaware activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb mijn activatiecode voor Adaware Antivirus Free per mail ontvangen, doch na vele pogingen krijg ik Adaware niet geactiveerd.
 
Qtex;n238650 zei:
heb hier nog steeds geen mail ontvangen van hen zodoende kan ik ook hier niet nagaan waar het probleem ligt ...mogelijk bij hen zelf ..

Nu heb ik hem kunnen activeren.
 

Bijlagen

  • photo18804.png
    photo18804.png
    215.6 KB · Weergaven: 74
Qtex;n238675 zei:
je bedoeld dat zij geen gmail adres aanvaarden ...dat zou straf zijn ..maar mogelijk !

Qtex, mag ik eens iets anders vragen? Als ik kijk naar de berichten die geschreven worden, dan zie ik dat boven links de dag en uur vermeld staat; maar het uur klopt niet?
 

Bijlagen

  • photo18805.png
    photo18805.png
    3.5 KB · Weergaven: 71
das dan een instelling dat bij u instellingen betreffende uw account iets niet juist is want hier staat het uur wel juist ..
ene wat betreft het registreren met een gmail adres of deze met een telenet adres ..wel via het gebruik van een telenet email adres kwam de code aanstonds binnen een 10 seconden hier nu binnen via een mail ..
 
Qtex;n238684 zei:
het uur zou nu ook bij u nu tegoei moeten staan ...bij u stond er een West-Europese tijd ingesteld wat dus een verkeerde tijdzone is ...

Nu is het ok Qtex; het uur is goed.Ik was al aan het zoeken waar ik dit kon wijzigen. Was dit een fout van mijnentwege?
 
ik heb dit effe voor je aangepast door me effe in te loggen op je account …
*Moderator Notice: denk nu niet dat wij de beheerders dit constant doen enkel indien het betreffend lid aangeeft dat er iets mis is ..en we het vermoeden hebben dat het lid niet weet waar dit aan te passen is .
 
Qtex;n238686 zei:
ik heb dit effe voor je aangepast door me effe in te loggen op je account …
*Moderator Notice: denk nu niet dat wij de beheerders dit constant doen enkel indien het betreffend lid aangeeft dat er iets mis is ..en we het vermoeden hebben dat het lid niet weet waar dit aan te passen is .

Bedankt Qtex om mij daarin te helpen. Dit hoofdstuk mag voor mij afgesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan