N nico.huysveld 25 sep 2015 #1 Beste ik heb problemen met het afspelen van filmpjes zoals mp4 en bestandjes met het wlmp extensie, heb een printscreen bijgevoegd. Mvg Nico Huysveld Bijlagen printscreen filmpjes afspelen.pdf printscreen filmpjes afspelen.pdf 213.8 KB · Weergaven: 324
Beste ik heb problemen met het afspelen van filmpjes zoals mp4 en bestandjes met het wlmp extensie, heb een printscreen bijgevoegd. Mvg Nico Huysveld
Quit Steunend lid Vip Lid 25 sep 2015 #2 wlmp is een projectfile lees ik net via google. Dus geen videobestand. Dus wat zou je met zo'n bestand af willen spelen ??? mp4 zou ik eens met VLC player proberen af te spelen. VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework! Stem omhoog 0 Stem omlaag
wlmp is een projectfile lees ik net via google. Dus geen videobestand. Dus wat zou je met zo'n bestand af willen spelen ??? mp4 zou ik eens met VLC player proberen af te spelen. VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework!