Apple brengt publieke testversie van iOS 14 uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
apple-brengt-publieke-testversie-van-ios-14-uit.jpg


Apple heeft donderdag de publieke bèta van iOS 14 en iPadOs 14 uitgebracht. Gebruikers kunnen de nieuwe versies van de besturingssystemen nu zelf uitproberen.
Apple maakte de bètaversie al eerder beschikbaar voor appontwikkelaars. De publieke versie kan door een groter publiek geïnstalleerd worden. Gebruikers kunnen de update downloaden door zich aan te melden op de bètawebsite van Apple.
iOS 14 brengt een aantal veranderingen met zich mee. Zo komen er updates aan het iPhone-scherm en krijgen bezitters van een Apple-smartphone meer opties om hun thuisscherm te personaliseren.

Daarnaast werkt Apple aan de mogelijkheid om een auto met een iPhone te ontgrendelen en krijgen gebruikers van iOS 14 meer inzicht in hun privacy.
Apple brengt iOS 14 naar verwachting in het najaar uit en komt beschikbaar voor de iPhone 6S en nieuwere modellen.

Bron: Nu.NL
 
Daarnaast werkt Apple aan de mogelijkheid om een auto met een iPhone te ontgrendelen..
Dat hangt meer af van de auto dan van de smartphone ... kan ik nu al met mijn Android.
Ik kan de laadstand van de wagen zien, de laadstatus, het aantal km bereik, de wagen sluiten of openen, de air-co op voorhand laten opwarmen of afkoelen in de wagen...
Als ik de app installeerde kreeg ik wel de melding dat hij nog niet beschikbaar was voor IPhone !

Dus wat Apple hier als een innovatie brengt zou wel eens het inlopen van een achterstand kunnen verbergen.
Goeie sales en marketing hypers zijn het daar altijd geweest.
 
Dat hangt meer af van de auto dan van de smartphone ... kan ik nu al met mijn Android.
Ik kan de laadstand van de wagen zien, de laadstatus, het aantal km bereik, de wagen sluiten of openen, de air-co op voorhand laten opwarmen of afkoelen in de wagen...
Als ik de app installeerde kreeg ik wel de melding dat hij nog niet beschikbaar was voor IPhone !

Dus wat Apple hier als een innovatie brengt zou wel eens het inlopen van een achterstand kunnen verbergen.
Goeie sales en marketing hypers zijn het daar altijd geweest.

Ligt dat niet meer aan de maker van de app ?
Zoiets kan volgens mij niet aan een smartphone bouwer liggen.

Als bijvoorbeeld Toyota alleen een app beschikbaar stelt voor Android en niet voor iOS kun je daar Apple niet voor op aankijken en heeft in zo'n geval niets met inlopen van een achterstand te maken.
 
Nee, dat denk ik niet Skippy ... de uitleg die ik kreeg is dat de maker van de app mogelijkheden, features nodig heeft die Apple (tot nu toe...) niet had en Android wel.
Het ligt zeker niet aan de smartphone wel aan het OS.

Er is geen merk, Toyota of in mijn geval DS, dat er zelf zou voor kiezen een deel van hun klanten in de kou te laten staan : zij zullen wel gelobbyed hebben bij Apple om dat ook in iOS aangeboden te krijgen, wat dus bij deze gelukt is blijkbaar
 
Nee, dat denk ik niet Skippy ... de uitleg die ik kreeg is dat de maker van de app mogelijkheden, features nodig heeft die Apple (tot nu toe...) niet had en Android wel.
Het ligt zeker niet aan de smartphone wel aan het OS.

Er is geen merk, Toyota of in mijn geval DS, dat er zelf zou voor kiezen een deel van hun klanten in de kou te laten staan : zij zullen wel gelobbyed hebben bij Apple om dat ook in iOS aangeboden te krijgen, wat dus bij deze gelukt is blijkbaar

Ik zal het eens vragen aan een vriend van mij, die heeft legio app's gemaakt. Ook voor iOS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan