AI ChatGpt

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik ongeveer een 30' werk met ChatGPT dan krijg ik de melding dat ik pas over zoveel uren later kan doorgaan ofwel een abonnement kan kopen, ik werk met windows 11 volledig bijgewerkt.

Mijn dochter werkt met een MacBook Pro en die kan na die mededeling gewoon verder blijven werken.

Zijn daar tips voor om verder te blijven werken of is dit verschillend voor de MacBook Pro.

Groet en thanks

Ed

Ik gebruik ook ChatGPT in de browser maar heb dat nog nooit ondervonden.
Wel krijg ik een boodschap dat mijn gratis gebruik van versie 4.0 op is en dat hij terugschakelt naar 3.0 behalve als ik abonnement neem, maar ik kan gewoon verder. Verschil tussen 4.0 en 3.0 is wel merkbaar, maar als het dringend is kan ik toch verder inhoudelijk..

ik,tik gewoon in de browser in ChatGPT en enter en dan ben ik er
1749818132939.png

Moet ik een account aanmaken of niet?

Laatst bewerkt:
Google is Gemini
Daarnaast heb je CoPilot van MS en een onafhankelijke : Claude.

Maar ondertussen ze niet meer bij te houden : schieten als paddestoelen uit de grond.

Zit even op gsm
Moet ik een account aanmaken of niet
Ik vroeg ChatGPT om naar versie 3 over te schakelen maar ik moest linksboven die optie aanduiden ik heb die optie niet.

Hoe registreer ik me, via welke link dan, sorry hen al slechte maanden achter de rug, you know.

Thanks

Nee, dat moet niet - tenzij je de betaalde versie wil uiteraard... maar daar zie ik voor jou geen nut in ... Geld kan beter besteed worden.

1749821890344.png

Dan start je elke dag in 4.0 en als het gratis crediet voor die dag op is ga je verder in 3.0 ... en dat is voldoende

Nee, voor de goede orde ! en waarom zoek je toch altijd ruzie met op elke slak zout te leggen.
Iedereen hier doet zijn of haar best : leiding, medewerkers en bezoekers.

Het is verschrikkelijk irritant dat jij er altijd iets moet op aanmerken, aan toevoegen of bijsturen ook al heeft het vaak niets te maken met het topic ... Probeer eens wat meer op de inhoud te focussen aub? in plaats van je gezeur.

Nee, dat mag je ... zeker !!!
Maar als ik het dan corrigeer nogmaals cynisch uit de hoek komen - dat is irritant en misplaatst. En dat gebeurt dan ook nog vaak publiek. De leiding schade berokkenen noemt dat.

Het is toch normaal als ik een fout corrigeer, omdat je mij er TERECHT (!) op wijst, zodat niemand ze nog kan lezen ... de overbodige natrap-reactie daarop ook verwijder ? Anders zou precies jouw tussenkomst kant noch wal raken en zou vooral jij belachelijk overkomen.

In het vervolg laat ik jouw reacties staan ! Of ze nog ergens op slaan of niet, moet de bezoeker dan maar uitmaken.

Sorry, ik had niet gezien dat jij je bericht over vliegende paddenstoelen had verwijdert.
Ik wil zeker de forumleiding niet aanvallen.
Ik heb mijn bedenkingen over ChatGpt, is net zoals de studenten na mijn generatie die een rekenmachientje mochten gebruiken, er is geen kat die nog uit zijn hoofd kan rekenen.
Met de huidige studenten van +- 20 jaar die alles via chatGpt binnen halen, binnen max 10 jaar moet een dokter eerst ChatGpt raadplegen hoe hij een scalpel moet vasthouden, als het al niet vroeger gebeurd.Dit is mijn mening.
Er was een van die dagen een storing op Chatgpt en het enigste wat ik zag op het nieuws was gemekker van studenten.
Veel geluk als ze je appendix dringend moet laten verwijderen binnen 10 jaar en ChatGpt ligt plat.
Ik geloof in computer technologie en vooruitgang, maar ook dat het menselijk brein van jonge mensen moet gestimuleerd worden en niet afgestompt door AI.

Goed, enfin waarom kan ik na mijn gebruikte tijd van ChatGPT, waar je dit ziet weet ik niet, welke versie bv, nog verder werken aub dat zou ik graag weten
Hoe beginnen jullie met het opstarten van ChatGPT bv ik ik lees je straks.

Thanks

Terug
Bovenaan