Een paar weken geleden, ik heb het schakellaar iets te vroeg af leggen, XP was nog niet compleet afgesloten.
Bij de volgende boot, windows vraagt een controle op disk D:backup mijn tweede partitie.
Ik laat hem doen, en alles start zonder probleem. Ik denkt gedaan te hebben met deze probleem.
Maar niet: windows vraagt nog altijd aan elke boot voor de disk te controleren. En laat doen of annuleren verandert niks.
Vraag is: hoe kan ik windows overtuigen dat mijn D shijf goed is en stoppen met deze controle te vragen.. ??
[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
Bij de volgende boot, windows vraagt een controle op disk D:backup mijn tweede partitie.
Ik laat hem doen, en alles start zonder probleem. Ik denkt gedaan te hebben met deze probleem.
Maar niet: windows vraagt nog altijd aan elke boot voor de disk te controleren. En laat doen of annuleren verandert niks.
Vraag is: hoe kan ik windows overtuigen dat mijn D shijf goed is en stoppen met deze controle te vragen.. ??

Opgelost.
De oplossing was: chkdsk D: /f/r
De controle was compleet ,5 controles +/-25 minutes (anders 3 en 2minutes) en alles gaat nu goed.
Bedankt voor jullie hulp. Ik heb iets bijgeleerd en zal een beetje minder dom ga slapen vanavaond.:duimop:
De sleutel bij boot execute is nu: REG_MULTI_SZ smrgdr C:\program files\system mechanic 6\Isdelete autocheck autochk /k*
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: