Audio cool record edit pro niet werkende te krijgen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vorige week werkt cool edit pro niet meer met windows 10. Ik heb het programma meerdere malen hergeinstalleerd, maar niets werkt.
 
ligt er aan welke versie dat jij in gebruik heb ..de Cool Record Edit Pro 5.4 doet het nog steeds ..
als je deze installeerd dien je het uitvoerend bestand met rechts aan te klikken en je kiest vervolgens " uitvoeren als administrator "
ook dien je de compatibiliteitsmodus op vista hebben staan ..
 
ligt er aan welke versie dat jij in gebruik heb ..de Cool Record Edit Pro 5.4 doet het nog steeds ..
als je deze installeerd dien je het uitvoerend bestand met rechts aan te klikken en je kiest vervolgens " uitvoeren als administrator "
ook dien je de compatibiliteitsmodus op vista hebben staan ..
Het programma heeft altijd gewerkt met windows 10. Ik begrijp niet waarom nu niet en voor de versie 5.4 heb ik geen licentie
 
je zou ook Audacity kunnen gebruiken deze is volledig gratis te verkrijgen .. is maar een gedachte.

de cool record edit pro 5.4 is niet meer te verkrijgen men is al aan versie 9.8 aanbelangd en deze kost ruim een 40€
 
Ik heb hier nog een hele oude versie 2.1 liggen en eens voor de gein geïnstalleerd.
Jaren en jaren niet meer gebruikt maar werkt nog zonder problemen op een 64 bits machine op Windows 10.
 
het fenomeen komt me bekend voor, en heb ik op volgende manier opgelost gekregen:
* verborgen mappen zichtbaar maken
* Windows/users(gebruikers)/AppData/ (AppData:normaal een verborgen map)
* in deze map de 'Local' openen en uw progje zoeken en verwijderen, doe hetzelfde bij de 'Roaming'
Door deze handelingen kon ik mijn progje volledig her installeren en terug bezigen!
Hopelijk werkt dit ook voor u!
 
indien men er voor gekozen heeft de cool record edit pro te installeren op een andere locatie dan de C dan bevind er zich géén map op de door "wivy" vermelde locatie ..
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan