ddr3 1 jan 2011 #1 Ik wilde graag in Disk Utility 2 partities aanmaken. 1 van 7 gb 2 de grote die nog beschikbaar is. Hoe moet ik dat aanpakken? Ik heb nog nooit partities aangemaakt in een mac, dus ik ben niet zo goed met Disk Utility. Alvast bedankt voor alle hulp.
Ik wilde graag in Disk Utility 2 partities aanmaken. 1 van 7 gb 2 de grote die nog beschikbaar is. Hoe moet ik dat aanpakken? Ik heb nog nooit partities aangemaakt in een mac, dus ik ben niet zo goed met Disk Utility. Alvast bedankt voor alle hulp.
Antwanneke Steunend lid Vip Lid 2 jan 2011 #3 'k zou wel willen, maar helaas ;! Stem omhoog 0 Stem omlaag
Quit Steunend lid Vip Lid 3 jan 2011 #4 Ik heb ook nog nooit op m'n Mac partities veranderd. Misschien heb je iets aan deze video [video=youtube;kwZiWbcli_I] YouTube - How to partition on Mac [/video] Stem omhoog 0 Stem omlaag
Ik heb ook nog nooit op m'n Mac partities veranderd. Misschien heb je iets aan deze video [video=youtube;kwZiWbcli_I] YouTube - How to partition on Mac [/video]
ddr3 4 jan 2011 #5 Probleem opgelost, dankzij een mac gebruiker van *one more thing* Kan een slot op. Stem omhoog 0 Stem omlaag