Freeware download Media Player Classic - Home Cinema mislukt

Een vraagje, ik wil de laatste versie van Media Player Classic - Home Cinema downloaden en krijg steeds een waarschuwing dat er een virus in het bestand zou zitten en daardoor word de download afgebroken , wat kan ik daar aan doen ?

van waar wil je die downloaden ?
welke virus scanner gebruik je ?

de versie uit onze downloadsectie geeft alleszins in Defender géén melding, en is ook clean...

De download komt uit de Github-collection, dus zeer onwaarschijnlijk dat er iets mis mee zou zijn.
Installeer het misschien eens even in Windows Sandbox, maar hier alleszins (met Defender) géén meldingen.

@Aardbei Sorry, maar ik zie nogmaals géén enkel verband met het topic ... die Codec doet toch niets aan een virusmelding ???

de github link zou gewoon moeten werken. Krijg geen melding;

@Pagadder Sta jij in voor de integriteit van die link hierboven ? Is dat je eigen zending ? Zo ja, waar heb je dan het bronbestand vandaan ?
Nu is het een oncontroleerbare download waar vooraf blind toestemming moet worden gegeven, zonder dat de gebruiker weet voor wat hij toestemming geeft ... niet meteen iets dat aan te raden valt voor gebruik op een publiek forum.

OK ... bedankt voor de verklaring.
Maar de link die hier dus inzit is 100 % dezelfde als achter onze forum-download knop.

We draaien dus in de ronde...
Ik denk dat TS nu wel weet dat de afwijking in zijn AV zit en niet in de app.

als ik die Media Player Classic installeren krijg ik dit te zien
als ik op meer informatie klik dan kan ik het wel installeren
als dat het probleem was bij usacandyman

1745432994606.png

Tja, ik heb hier ook Defender en krijg dat niet ...
Alleszins : de tekst zegt genoeg - "onbekende app" ... voor MS misschien ?
Ze worden daar stilaan paranoïde denk ik.

Terug
Bovenaan