Fotobewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een programma waarmee ik foto's kan bewerken, iets uitgummen op de foto en wat dan wordt overgenomen door de omgeving.
 
wil je deze dan via de pc bewerken of via de smartphone aangezien je dit topic gestart bent onder varia is me dit dus niet duidelijk …
indien je de foto's wenst te bewerken via de smartphone dan gebruik je daar best Touchretouch voor .. verkrijgbaar via de app store en google play ..
 
Beste Qtex ik ben blij dat er zo snel gereageerd wordt, sorry voor de onduidelijkheid. Ik wil het programma gebruiken op een pc (laptop) en de bedoeling is om een foto van een straat te retoucheren, op het moment dat ik de foto heb gemaakt reed er een auto voorbij, ik wil nu de auto zodanig verwijderen dat het niet is te zien dat er op het moment van foto maken een auto was.
 
heb jij een Office pakket van Microsoft in gebruik dan kun je dit verwezenlijken met photoshop elements
heb je deze niet in gebruik kun je Gimp gebruiken de opties van gimp zijn zo groot dat een beginner er verloren loopt ..gimp is dan ook meer voor de gevorderden onder ons ..
als beginnende foto bewerker beveel ik je de faststone image viewer aan dit is een zeer gebruiksvriendelijke programma om foto's te bewerken deze werd op 30/10/2018 nog bijgewerkt ..
 
succes ermee laat je nog iets horen als het je gelukt is .
maar waarom tracht jij deze wagen er uit te halen kun je niet beter dan een nieuwe foto aanmaken want een wagen is toch wel groot om deze te vervangen door de bijhorende achtergrond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan