Windows 10 Gebruikersaccounts werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Op mijn oude Laptop wil ik Windows 10 (volledig Uptodate) dusdanig instellen, zodat ik niet elke keer hoef in te loggen wanneer ik Windows opstart. Normaliter weet ik wel hoe ik dat moet instellen, maar in het daarvoor bestemde venster (zie afbeelding) zie ik niet te optie om dat te realiseren. Wie weet hoe het mogelijk is, dat ik die optie niet krijg en om tóch mijn Laptop dusdanig in te stellen (zonder te hoeven in te loggen). Ik hoor het nog graag en ben zeer benieuwd naar een eventuele oplossing voor mijn probleem.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

Bijlagen

• Untitled.png
    Untitled.png
    76.9 KB · Weergaven: 135
je vermeld niet met welk account jij de Windows 10 gebruikt ..er van uitgaande dat jij je aanmeld met je Microsoft account dien je te beseffen dat dit altijd of met een wachtwoord of met een pincode al dan niet gezichtsherkenning of vingerprint dient te gebeuren ..neem nota er van dat gezichtsherkenning en vingerprint niet bij iedereen kan gebruikt worden !
meld jij je aan via het Lokaal account dan kun je dit automatichs laten gebeuren en kun je je zelfs aanmelden met een Lokaal account zonder wachtwoord ..
*gebruik ik zelf uitsluitend het Lokaal account en heb ik er géén wachtwoord op staan zodoende hoef ik er ook géén in te geven ..meld ik me vervolgens aan met mijn Microsoft account ( wat soms gebeurd ) dien ik dus wel een wachtwoord of een pincode in te geven .

Dank voor jullie suggesties allemaal, die stuk voor stuk natuurlijk waardevol zijn. Ondanks dat, is het mij helaas niet gelukt om Windows te laten opstarten zonder te hoeven in te loggen en omdat ik hiermee al zo lang bezig ben, laat ik het nu even liggen en ga op een later tijdstip nog een poging doen. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

je geeft géén antwoord op de vraag met welk account jij je wenst aan te melden ..
*is dit het Microsoft account word het niet aanbevolen om dit automatisch te laten gebeuren .. zo kan iedereen die jouw email adres kent waarmee jij je geregistreerd heb in jouw naam zich aanmelden vanaf een ander systeem aangezien er géén wachtwoord dient ingegoven te worden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan