of het juist is weet ik niet
Dat is de reden waarom ik AI antwoorden niet 100% vertrouw en dat ook niet snel als antwoord zal geven zonder verder onderzoek, omdat je er eigenlijk niet echt van uit kunt gaan en zelfs een totaal verkeerde indruk kan geven. Daarom beter niet doen of vergezellen van verder onderzoek.
Ik heb ook gezocht en het automatische AI antwoord van Google gaf bij mij wel weer DDR 3 aan. En die lijkt me ook qua snelheid en capaciteit meer accuraat.
Memory
- Type: DDR3 SDRAM
- Speed: 667 MHz
- Maximum Capacity: 8 GB
Dus moeten we ons afvragen of dat juist is, want dan zou er wel 1 van 8 GB aan kunnen, maar of een van 1600 MHz daar dan op werkt.
In de meeste gevallen zou dat moeten werken, alleen dan toch gewoon met een snelheid van 667 MHZ.
Dus maar even eerst beginnen met vaststellen wat het nu feitelijk is, daar vond ik deze probe van.
en dan gaat het dus inderdaad om DDR3 en dan zal de snelheid en max. capaciteit (die ik ook bij de Acer pc's vond met zo'n moederbord) van 8 GB ook correct zijn. Dan zal die snelheid van 667 MHz dus ook geheid kloppen.
Let er wel even op dat DDR3 op 1,5v draait en DDR3L op 1,35v dus dat moet je moederbord wel kunnen. Normaliter is dat wel het geval. Maar pin me daar niet op vast.
Het lijkt er in elk geval op dat je dat op deze module (zei het dus op 667 MHz) kunt gebruiken.