geronk

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze morgen bij het opstarte,ronkte mijn pc enorm.
je hoort de ventilatie luider draaien dan normaal.
ik veronderstel dat die eens moet ontstoft worden.
hoe doe ik dat het best?
of ligt de oorzaak aan iets anders?-m-
 
ik trek eerst natuurlijk de stekker uit, en dan met een kleine stofzuigerzuig ik op alle mogelijke plaatsen zonder iets te raken.
dan met een zacht borsteltje, ga ik over de ventilatortjes,
en dat is het zowat het scheelt enorm in geluid (y)
 
Om de 6 maanden gaat bij mij het stof er uit, meestal blaas ik die uit met compessor.
Dan ook met een zacht borsteltje de ventilator.
Heb wel opgemerkt dat toen ik vroeger nog rookte in de nabijheid van de pc dat er een teeraanslag op de ventilator zat (x) Nu niet meer....spaart dus wat werk, want vroeger plakte het stof er meer in. (de rook word namelijk precies aangezogen en vormt een teerlaagje)
 
ik heb zo'n spuitbus die je kan kopen in de pc winkel en daarmee spuit ik alle stof uit mijn pc.Die bus is ook perslucht maar in een bus dan e
Heb horen zeggen dat met een stofzuiger het al moeilijk gaat om zeker niets aan te reken in je pc maar met zo'n bus kan je op afstand blijven e en zo alle stof uitblazen
 
Best zijn luchtfiler eesn uitblazen :p lol

Ik doe het ook met compessor ;)
En roken doe ik niet meer aan de pc.
Ben verbannen naar buiten :p
 
Laatst bewerkt:
ik heb al eens iemand met een heel klein compresortje gezien
ze hebben dat indertijd in de aldi verkocht , maar ik vind het nergens meer
je kon er ook banden mee oppompen
weet er iemand waar ze dit verkopen?
 
nooit een stofzuiger gebruiken gasten

een spuitbus is de beste en veiligste oplossing

e42afff39323bd58decf20de01252df3.jpg
<TABLE height=15 cellSpacing=0 cellPadding=0 width=400 border=0><TBODY><TR><TD colSpan=3><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR vAlign=top><TD vAlign=top align=left width="100%" colSpan=2 height=1>Office Air Duster 400ml




</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD vAlign=top width=190><TABLE height=15 cellSpacing=0 cellPadding=0 width=190 border=0><TBODY><TR><TD width=190><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 align=left border=0><TBODY><TR><TD class=nav2 width=70 height=12>Prijs /stuk</TD><TD class=nav2 align=left width=120 height=12>: € 5,50</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan