Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Voor windows heb je het prachtige initiatief giveawayoff the day. Bestaat die ook voor android?
Lijkt mij leuk om normaal betalende app's gratis te hebben.
Heb al gegoogled en hier en daar wel al iets gevonden , maar ze zijn al allemaal verlopen en recente heb ik tot nu toe nog niet gevonden.
Hopelijk heeft er hier iemand een betere zoekmachine als ik heb. Of heeft er hier iemand per ongeluk op zo een leuk initiatief voor android terecht gekomen.
 
er bestaan wel apps die "gratis apps" tonen enzo zoals "App van de Dag" maar deze zijn maar test versies en demo's etc.
er bestaat wel zoiets als blackmarket (alleen te downloaden via je internet browser) maar deze levert gecracked apps, dit is natuurlijk niet aan te raden.

google denkt zowieso niet na over een GOATD aangezien de apps in de google play store nog steeds van de ontwikkelaars zelf zijn en die verliezen niet echt graag geld.
 
Het is bijna hetzelfde als op google play, maar google play is wel makkelijker in gebruik dan die links.
Zoveel is nu wel duidelijk dat betalende apps nu nog niet gratis te verkrijgen zijn. Diegene die op die links gratis zijn staan voor 90% ook op google play, en de betalende ook betalend op google play.
Toch heel erg bedankt aan iedereen om mee te helpen zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan