happy birthday

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een gelukkige verjaardag Qtex en laat je vandaag maar eens goed gaan ;)
 
9fba2282ffee4e5b22838c1845559c18.jpg een heel gelukkige verjaardag gewenst Qtex :bravo:
 
Beste Q, van mijnen tewege ook een hele dikke proficiat met je verjaardag maat. Geniet er maar van. :gefeliciteerd:
 
Een gelukkige verjaardag Qtex en laat je vandaag maar eens goed gaan ;)

ik heb me laten gaan ...ben zowat de ganse dag in de weer geweest om de bamboe naar het containerpark te doen ... had deze eerst in bundels bijeen gebonden met de bedoeling om deze Woensdag met de groen ophaling buiten te leggen langs de straat ....echter het was in het totaal 185 kg dat ik dus weg gevoerd heb naar het containerpark ... dit was teveel om mee te geven met de groen ophaling .... hoe ik weet dat dit 185 kg was is door het feit dat er eerst dient gewogen te worden aan het containerpark ... ook dient men zich met zijn ID aan te melden .... men heeft een quotum van 400kg/groen afval en heb dus nog een 215kg voor dat deze bereikt is .
 
ik heb me laten gaan ...ben zowat de ganse dag in de weer geweest om de bamboe naar het containerpark te doen ... had deze eerst in bundels bijeen gebonden met de bedoeling om deze Woensdag met de groen ophaling buiten te leggen langs de straat ....echter het was in het totaal 185 kg dat ik dus weg gevoerd heb naar het containerpark ... dit was teveel om mee te geven met de groen ophaling .... hoe ik weet dat dit 185 kg was is door het feit dat er eerst dient gewogen te worden aan het containerpark ... ook dient men zich met zijn ID aan te melden .... men heeft een quotum van 400kg/groen afval en heb dus nog een 215kg voor dat deze bereikt is .

amai, gelukkig is hier enkel een beperking op het aantal keer je naar het containerpark kan gaan per jaar. Je mag in principe 1000kg per keer meenemen. Maar je kan maar 24 keer gaan. Daarna kan je wel ook nog binnen geraken, maar dat is dan betalend, hoeveel weet ik niet. Ik geraak niet aan mijn beurten. Met mijn 9 zakken gras iedere keer ik ga van 110 liter zou ik wel vrij snel aan mijn 400kg zitten vrees ik. Ik zou anders overal antiworteldoek leggen en rotstuin maken. Het zou een ferme rotstuin zijn, maar ik zou niet willen betalen om mijn gras kwijt te raken.
 
awel dat van een rotstuin was ik ook al aan het denken en het over wegen ..immers heb ik al gedurende 13 jaar aan de voorkant een rotstuin en heb daar dus geen werk aan of zo goed als geen ....1x per jaar dien ik de buxus bij te snoeien !
 
Beter laat dan ooit hé. Maar daarom niet minder hartelijke gelukwensen met je verjaardag. Je haalt me niet meer in hoor.
Hopelijk mag je alsnog veel fijne dagen beleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan