IndexerVolumeGuid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Door Windows 8.1 werd mij aangeraden een geheugen stick met een Exel bestand door de pc te laten laten herstellen. Dat heb ik gedaan en nu heb ik er een bestand op staan met de naam IndexerVolumeGuid, waar ik niets mee kan aanvangen. Ik wil mijn gegeven graag weer in Exel er op hebben.

Wie helpt mij?

Loekio
 
helaas heeft de TS gelijk ...
heb de trial zelf ook geinstalleerd om dit na te gaan ...en deze trial vind de verloren bestanden wel maar om deze dan ook te recoveren moet men de volledige versie aankopen !

(de TS is sindsdien niet meer on-line geweest want hij heeft nu nog 1uur de tijd om de volledige versie aan te kopen voor de helft van de normale prijs ! zie de link in bericht #13 )
 
Mja als ik dit dus lees bij Easeus, dan klopt hun info blijkbaar niet meer. Naar mijn beste weten werkte de free versie ongeveer een maand.

The free and easy USB recovery software recovers data from compact flash, secure digital card, flash memory and other equivalent mp3, mp4 music players, pocket PC, super drive, thin drive supportive removable media drives.

Free USB recovery software recovers lost files on USB flash disk and USB hard drive disk.

Ik vind dit een raar verhaal van een hele goede software maker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan